پخش تریلر گیم‌پلی ریک سانچز در بازی MultiVersus

قدرت ویژه‌ی Ground Neutral ریک استفاده از جعبه‌ی میسیکس است. با احضار مستر میسیکس می‌توانید به او دستور دویدن به یک جهت را بدهید که در صورت برخورد با دشمنان آن‌ها را پرتاب می‌کند. همچنین با نگه داشتن دکمه‌های بالا و پایین می‌توانید از سایر دستورها استفاده کنید. اگر پس از مدتی به میسیکس هیچ دستوری ندهید، میسیکس دومی ظاهر می‌شود و می‌توانید هم‌زمان به هر دوی آن‌ها دستور حمله دهید.

حمله‌ی ویژه‌ی Ground Down ریک استفاده از اشعه‌ی پلی‌مورفیک است. این اشعه دشمنان را برای مدتی به موجوداتی با حرکات و قدرت‌های محدود تبدیل می‌کند؛ اما قابلیت افزایش اندازه‌ی هم‌تیمی‌های شما را هم دارد. مبارزانی که با اشعه‌ی پلی‌مورفیک بزرگ‌تر شده باشند ضربات قوی‌تری وارد می‌کنند و حملات دشمنان تأثیر کمتری در پرتاب کردن آن‌ها دارد. اگر خود ریک را با این اشعه بزرگ کنید، می‌توانید میسیکس عظیمی احضار کنید که قدرت بیشتری دارد.

ریک از شلیک سلاح لیزری به‌عنوان ضربات معمولی خود روی زمین و در هوا استفاده می‌کند. فشردن دکمه‌ی حمله موجب حمله‌ی سبک سلاح او می‌‌شود که تأثیری در جابه‌جا کردن دشمنان ندارد؛ اما نگه داشتن دکمه‌ی حمله موجب شلیکی شارژ شده می‌شود که می‌تواند دشمنان را پرتاب کند. حمله به سمت پایین یا Ground Down او نیز انداختن یک بمب را به همراه دارد که قابلیتی مناسب برای رسیدن به کمبوهای بالاتر و دفاع در لبه‌ی پلتفرم‌ها است.

استودیو Player First Games در تریلر گیم‌پلی شخصیت ریک سانچز مبارزات و قابلیت‌های او را به نمایش گذاشته است.

ریک یک مبارز کلاس جادوگر یا Mage است که بهترین عملکرد خود را درکنار سایر هم‌تیمی‌ها به نمایش می‌گذارد. قابلیت‌های او در پرتاب کردن دشمن‌ها از روی پلتفرم‌ها بسیار کاربردی است؛ اما زمانی‌که این قابلیت‌ها در حال شارژ شدن باشد قدرت چندانی ندارد.

بخوانید  شما می توانید 3 ماه Game Pass Ultimate را تنها با 28 دلار در eBay دریافت کنید

دانلود ویدیو از آپارات

بازی MultiVersus را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنید.



منبع

استودیو پلیر فرست گیمز به‌تازگی جدیدترین به‌روزرسانی نسخه‌ی بتای آزاد بازی MultiVersus را منتشر کرده است که ریک سانچز را از سریال انیمیشنی ریک و مورتی به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی به این اثر اضافه می‌کند. NAKAT، تولید کننده‌ی محتوا و بازیکن دارای مقام جهانی بازی Super Smash Bros. در تریلر جدید این بازی مبارزه‌ای پلتفرمینگ قابلیت‌های ریک را به نمایش گذاشته است: