پخش تریلر معرفی شخصیت بلید در بازی Marvel’s Midnight Suns

حال به‌تازگی استودیو سازنده با پخش یک ویدیو حضور کاراکتر دیگری را در این بازی تایید کرده است. ویدیو منتشر‌شده روی شخصیت بلید (‌Blade) تمرکز دارد که نسبت به مابقی ابرقهرمان‌های معرفی‌شده، ناشناخته‌تر است. بلید یک شخصیت نیمه‌انسان-نیمه‌خون‌آشام است که به شکار خون‌آشام‌ها می‌پردازد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این شخصیت در بازی Marvel’s Midnight Suns را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

وظیفه توسعه بازی Marvel’s Midnight Suns برعهده استودیو بازی‌سازی Firaxis Games است. این اثر از زمان معرفی با نمایش‌های خود توانسته نگاه‌های زیادی را به سمت خود بکشاند. همان‌طور که احتمالا شما عزیزان از آن مطلع هستید، توسعه‌دهندگان این بازی، با پخش‌ ویدیو‌های مختلف حضور قهرمان‌های متنوعی را در این اثر تایید کرده‌اند که از آن‌ها می‌توانیم به اسکارلت ویچ، ولورین، مرد عنکبوتی، مرد آهنی و کاپیتان آمریکا اشاره کنیم.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ دوم دسامبر سال جاری میلادی (۱۱ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در این تاریخ در دسترس نخواهد بود و میدنایت سانز در تاریخ نامعلومی برای نسل ۸ عرضه خواهد شد.

بلید همیشه به‌عنوان یک شخصیت مرموز شناخته می‌شود که نقاط قوت خون‌آشام‌ها را با خود به همراه دارد. نکته جالب این است که بلید توانایی حضور و رفت‌و‌آمد در روشنایی روز را دارد و این امر او را از سایر خون‌آشام‌ها متمایز می‌کند. به‌دلیل داشتن این قابلیت ويژه یکی از القاب این شخصیت، دی واکر است. در این ویدیو تقریبا ۵۰ ثانیه‌ای ما شاهد استفاده این شخصیت از یک شمشیر و اسلحه SMG برای مقابله با دشمنان هستیم و با طراحی این کاراکتر بیشتر آشنا می‌شویم. بااین‌حال باتوجه‌به الگوی معرفی قهرمانان توسط شرکت توسعه‌دهنده، در روز‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از کارت‌های این ابرقهرمان و توانایی‌های Heroic آن خواهیم بود.

بخوانید  فروش کنسول پلی استیشن 5 در ژاپن همچنان در حال افزایش است

ساعاتی قبل سازندگان بازی Marvel’s Midnight Suns، تریلر معرفی شخصیت بلید (‌Blade) را در اختیار کاربران گذاشتند.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع