پخش تریلر زمان عرضه بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

دو شرکت یوبیسافت و نینتندو می‌توانستند با ساخت دنباله‌ای ساده برای بازی Mario + Rabbids Kingdom موفقیت تجاری خود را تضمین کنند. این بازی تاکتیکی که کراس‌اوری بین دنیای ماریو و ربیدها است، در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد و با تحسین منتقدین و گیمرها همراه بود. اما با پخش هر تریلر متوجه می‌شویم این دو شرکت بزرگ چه میزان تغییرات و بهبودهای فراوانی را در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope لحاظ کرده‌اند که هیجان هوادارها را هر لحظه بیشتر می‌کند.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. تاکنون سه بسته‌ی الحاقی برای این بازی تایید شده است.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر سینمایی نگاهی به ماجراجویی‌های ماریو و دوستانش در سراسر کهکشان به‌دنبال مبارزه با کِرسا داریم؛ نیرویی شیطانی و مرموز با توانایی به فساد کشیدن دنیاها. در ثانیه‌های پایانی تریلر می‌توانیم گیم‌پلی Mario + Rabbids Sparks of Hope را مشاهده کنیم که شخصیت‌های قابل بازی فراوان، سلاح‌ها، دشمنان، کمبوهای حملات و البته شوخ‌طبعی مورد انتظار این بازی را نشان می‌دهد.

با فاصله‌ی کمتر از دو هفته تا انتشار بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope، یوبیسافت و نینتندو تریلر زمان عرضه‌ی این اثر را منتشر کرده‌اند.