پخش تریلر جدید Horizon Call of the Mountain هنگام پیش خرید بازی

Horizon Call of the Mountain داستان شخصیت جدیدی به نام ریاس را روایت می‌کند که باید در سرزمین‌های Carja و Nora بگذرد تا یک تهدید جدید برای Sundom را بررسی کند. با تماشای تریلر جدید می توانید مکانیک های مختلف گیم پلی سری Horizon مانند کوهنوردی، شکار هیولا روباتیک با کمان و سیستم ساخت و ساز در Horizon Call of the Mountain را مشاهده کنید.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

طی جدیدترین اخبار بازی، استودیو گوریلا گیمز با انتشار تریلری اعلام کرد که پیش سفارش بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain برای کنسول پلی استیشن وی آر ۲ آغاز شده است. علاقه مندان به این بازی هم اکنون می توانند این بازی را با قیمت 59.99 پوند از فروشگاه پلی استیشن انگلستان پیش خرید کنند. البته گوریلا گیمز اعلام کرده است که به زودی پیش خرید بازی در مناطق دیگر فعال خواهد شد.

استودیو گوریلا گیمز تریلر جدیدی از بازی Horizon Call of the Mountain را پیش‌فروش منتشر کرده است.

بازیکنان می توانند این دنیای غنی را با زاویه دید 360 درجه کشف کنند و از کنترلرهای PlayStation VR2 Sense برای تعامل با محیط استفاده کنند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند در این بازی VR منتظر ماموریت ها، داستان ها و شخصیت های جدید و همچنین چهره های آشنا از سری Horizon مانند Elvi باشند.

دانلود از آپارات

بازی Horizon Call of the Mountain قرار است در تاریخ 22 فوریه 2023 (3 مارس 1401) برای پلی استیشن VR2 منتشر شود. البته این عنوان تنها یکی از 20 بازی در نظر گرفته شده برای این پلتفرم است.

بخوانید  اعلام زمان انتشار نسخه ایکس باکس و نینتندو سوییچ Tribes of Midgard