پخش تریلر ترسناک سریال The Midnight Club مایک فلنگن

سریال ۱۰ قسمتی The Midnight Club ماجراهای گروهی از بیماران بدون علاج در خانه‌ی روتردام را دنبال می‌کند که در نیمه‌شب دور هم جمع می‌شوند تا داستان‌های ترسناک را به اشتراک بگذارند. این گروه پیمان می‌بندند که اگر یکی از آن‌ها از دنیا رفت، با دیگران از آن دنیا ارتباط برقرار کند. آدیا، ایگبی ریگنی، روث کاد، آیا فوروکاوا، آنارا شفارد، ویلیام کریس سامپتر و ساوریان ساپکوتا درکنار هدر لنگن‌کمپ در سریال باشگاه نیمه‌شب نقش‌آفرینی می‌کنند.

شبکه‌ی نتفلیکس یک تریلر تازه از سریال دلهره‌آور The Midnight Club پخش کرد که مایک فلنگن را در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر دارد.

تعدادی از بازیگرهای اصلی آثار قبلی مایک فلنگن نظیر سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) و سریال Midnight Mass دوباره برای نقش‌آفرینی در سریال The Midnight Club بازگشتند که از میان آن‌ها می‌توان به راهول کولی، زک گیلفورد و سامانتا اسلویان اشاره کرد. مایک فلنگن سریال The Fall of the House of Usher (زوال خاندان آشر) را نیز براساس یکی از داستان‌های کلاسیک ادگار آلن پو برای نتفلیکس می‌سازد.



منبع در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال ترسناک The Midnight Club (باشگاه نیمه‌شب) مایک فلنگن، سازنده‌ی سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) به اشتراک گذاشته است. این سریال که براساس کتابی از کریستوفر پایک ساخته شده است، در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. شما می‌توانید تریلر تازه این سریال دلهره‌آور را در کانال یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

بخوانید  اعلام تاریخ اکران فیلم های آینده دیزنی: از شیر شاه جدید تا سفید برفی