پخش تریلر تازه سریال Willow شبکه دیزنی پلاس

دانلود ویدیو از آپارات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی دیزنی پلاس تریلر و پوستر جدیدی از سریال Willow (بید) را با فاصله‌ی یک ماه مانده تا شروع پخش این نمایش فانتزی ماجراجویی به اشتراک گذاشته است. این سریال که دنباله مستقیم فیلم Willow به کارگردانی ران هاوارد است، ماجراهای ویلو آفگود با نقش‌آفرینی وارویک دیویس را چندی سال پس از حوادث قسمت اول دنبال می‌کند که خطری ناشناخته دنیا را به کام نابودی می‌کشاند.

شرکت Disney تریلر و پوستر جدیدی از سریال فانتزی ماجراجویی Willow شبکه‌ی دیزنی پلاس را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در سریال Willow شبکه‌ی دیزنی پلاس، ویلو و تیمش تلاش دارند تا الورا دانان را پیدا کنند که بدون هیچ ردی ناپدید شده است؛ نوزادی که در فیلم اصلی حضور داشت و اکنون بزرگ شده است. تونی ریوولوری، ارین کلیمن، روبی کروز، الی بمبر، آمر چادا-پتل، رالف اینسون، وارویک دیویس، کریستین اسلیتر، جوآن ولی، کوین پولاک و ریک اورتون در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. نخستین قسمت این سریال فانتزی در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) پخش می‌شود.

پوستر سریال Willow شبکه دیزنی پلاس



منبع

جاناتان کاسدان، نویسنده فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) بر سریال Willow نظارت خواهد داشت و ران هاوارد، برایان گریزر، جاناتان کاسدان، کاتلین کندی و وندی مریسل به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. استفن وولفندن دو قسمت ابتدایی این سریال فانتزی را کارگردانی کرده است. این سریال توسط شرکت لوکاس‌فیلم، شرکت Imagine Entertainment و بخش تلویزیونی شرکت MGM تولید می‌شود.

بخوانید  بلیزارد اصرار دارد که نسخه بتای Diablo 4 را به نسخه اصلی به روز نکند