پخش بیشتر از ۹۰ ویدیو لو رفته از گیم‌ پلی بازی GTA 6

هنوز تصویر مشخص و واضحی از نقشه کلی بازی منتشر نشده است، اما طبق این ویدیوهای فاش‌شده می‌توانیم برخی مکان‌های مشهور فلوریدا را نیز در جهان بازی مشاهده کنیم. شبکه اجتماعی !WhatUp که نسخه پارودی اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به‌حساب می‌آید نیز از دیگر جزئیات جالب گیم‌پلی بازی هستند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به گزارش بلومبرگ از تحولات استودیوهای راک‌استار در مسیر توسعه GTA 6 نگاهی بیندازید.



منبع

تا زمان نوشتن این خبر هنوز هیچ واکنشی از سوی راک‌استار گیمز یا تیک‌تو اینتراکتیو نسبت به این موضوع منتشر نشده است. جیسون شراریر، خبرنگار قابل استناد خبرگزاری بلومبرگ نیز می‌گوید این ویدیوهای منتشرشده، با اطلاعات قبلی او از جزئیات این بازی همخوانی دارند.

ویدیوهای فاش‌شده از بازی GTA VI، گیم‌پلی نسخه در دست ساخت بازی را به نمایش می‌گذارند.

صبح امروز کاربری با نام مستعار teapotuberhacker یک فایل زیپ حدود چهار گیگابایتی از مراحل ساخت بازی Grand Theft Auto VI را در یکی از انجمن‌های طرفداری این سری منتشر کرد که بخش‌های زیادی از گیم‌پلی نسخه آلفا بازی جدید را شامل می‌شود. هنوز دقیق مشخص نیست که این فرد چگونه به این ویدیوها دسترسی پیدا کرده است، اما teapotuberhacker ادعا می‌کند او همان نوجوان ۱۸ ساله‌ای است که هفته گذشته توانست ازطریق مهندسی اجتماعی به سرورهای شرکت تکنولوژی اوبر نفوذ کند.

در این ویدیوهای فاش‌شده سرانجام می‌توانیم ببینیم که بازی بار دیگر در وایس سیتی که از شهر میامی در ایالت فلوریدا الهام گرفته است، جریان دارد. دقیقا مانند گزارش‌های بلومبرگ، بازیکنان در GTA VI کنترل یک شخصیت اصلی زن لاتین و یک شخصیت مرد را برعهده خواهند داشت. به‌نظر می‌رسد شخصیت زن اصلی بازی Lucia و شخصیت مرد Jason نام دارد. البته باید توجه داشت که شخصیت‌های اصلی بازی GTA V نیز در نسخه‌ی بتای بازی، نام‌های متفاوتی با نسخه نهایی آن داشتند و بنابراین احتمال تغییر این اسامی تا زمان انتشار بازی وجود دارد.

بخوانید  تاکید سونی روی قابلیت استریم بازی با آیکون جدید PS5

مشخص نیست سرانجام راک‌استار در چه تاریخی به‌صورت رسمی از بازی GTA VI رونمایی می‌کند، اما عده‌ای از هواداران می‌گویند که انتشار این حجم ویدیو از گیم‌پلی نسخه در حال ساخت و نه‌چندان زیبای بازی می‌تواند باعث شود تا احتمالا اندکی زودتر شاهد معرفی رسمی بازی باشیم. طبق اطلاعات قبلی، برخی از اینسایدرها و هوادارها از مدت‌ها پیش اعتقاد دارند که در اواخر ماه اکتبر امسال و به مناسبت سالگرد بیست‌سالگی عرضه بازی Grand Theft Auto: Vice City می‌توانیم شاهد معرفی رسمی GTA 6 باشیم. پیش از این دو بازی قبلی راک‌استار یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 نیز در ماه اکتبر معرفی شده بودند.

با نگاه اولیه به کلیپ‌های منتشرشده به نظر می‌رسد این ویدیوها بخشی از فرایند تست باگ و توسعه‌ی پروژه‌ی جدید راک‌استار در مراحل بسیار ابتدایی ساخت بازی هستند. در این ویدیوها می‌توانیم بخش‌های مختلفی از فعالیت‌های متداول بازی‌های GTA مانند گان‌پلی، رانندگی و درگیری با نیروهای پلیس را مشاهده کنیم. شما می‌توانید خلاصه‌ کاملی از این فایل‌های لیک‌شده را در کانال یوتیوب Banden و کلیپ کوتاهی از گیم‌پلی بازی را در ادامه تماشا کنید.

ادامه این متن احتمالا بخش‌هایی از بازی GTA VI را اسپویل می‌کند.

در زمانی‌که عده‌ای احتمال می‌دهند راک‌استار در ماه اکتبر به سراغ معرفی رسمی بازی GTA 6 برود، شاهد انتشار کلیپ‌های کوتاه از نسخه‌ی در دست توسعه‌ی این بازی موردانتظار هستیم.