پخش اولین تصاویر و تیزر رسمی سریال نتفلیکس Avatar: The Last Airbender

دانلود از آپارات

فقط یک آواتار می تواند در هر زمان معین وجود داشته باشد و پس از مرگ، او به عنوان فرد دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره متولد می شود. آلبرت کیم او با سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی در سریال های Nikita و Sleepy Hollow، بخشی از مجموعه Avatar: The Last Airbender به عنوان مجری، تهیه کننده اجرایی و نویسنده است.

داستان جهانی Avatar: The Last Airbender به 4 قسمت اصلی تقسیم می شود که شامل قبایل آب، حکومت زمین، سرزمین آتش و قبایل باد می شود. در این سرزمین ها عده ای می توانند عنصر ملی خود را کنترل کرده و آن را در «وار» قرار دهند که به آن «وار» می گویند. سبک مبارزه هر کشوری از سبک رزمی شرقی گرفته شده است. در این مدت یک نفر به نام آواتار می تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئولیت برقراری صلح و آشتی بین ملت ها و همچنین بین دنیای فیزیکی و دنیای ارواح را بر عهده دارد.

همچنین نتفلیکس اعلام کرده است که سریال Avatar: The Last Airbender در سال 2024 از این شبکه پخش خواهد شد.همراه با این تصاویر، تیزری از این سریال لایو اکشن نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور عناصر دنیای سریال هایی که «باد، آب، زمین، آتش» هستند و در ادامه می توانید این تیزر را نیز مشاهده کنید:

نتفلیکس به تازگی تصاویر و تیزری از سریال Avatar: The Last Airbender منتشر کرده است که در پایان به زمان تقریبی سریال اشاره شده است.

بخوانید  500: خطای سرور داخلی

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از سری Avatar: The Last Airbender منتشر شد. در جریان برنامه Tudum، نتفلیکس چهار تصویر از این سریال منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت های Aang، Katara، Sokka و Zuko هستیم تا در نهایت طرفداران انیمیشن بتوانند نسخه لایو اکشن این شخصیت ها را در سریال Avatar: The مشاهده کنند. Last Airbender، و می توانید آن را در زیر ببینید. مشاهده تصاویر:

گوردون کورمیر مثل انگلستان، کیاوینتیو به عنوان کاتارا، ایان اوسلی مثل سوکا، دالاس لیو به عنوان شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم به عنوان پروردگار اوزای آتش، پل سان هیونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ هورینکاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.