پایان مراحل ساخت نسخه نسل نهم بازی میراث هاگوارتز

اکنون که نقاط عطف توسعه برای میراث هاگوارتز تکمیل شده است، تیم توسعه بر روی سایر بهبودها و رفع اشکالات تمرکز دارد که از طریق به روز رسانی پیش از انتشار و اولین به روز رسانی در بازی اعمال خواهد شد. طرفداران باید انتظار داشته باشند که امروز گیم پلی بیشتری از هاگوارتز Legacy ببینند.

برادران وارنر اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy دیرتر از زمان مورد انتظار برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. اگرچه طبق برنامه قبلی برای کاربران رایانه شخصی و کنسول های نسل نهم در دسترس خواهد بود. استودیو Avalanche Software نیز با انتشار توییتی جدید اعلام کرد که مراحل ساخت پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | بازی هاگوارتز Legacy سری ایکس باکس اس و رایانه شخصی کامل شد.

طرفداران مدت ها منتظر بودند تا میراث هاگوارتز را تجربه کنند و این بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز بالاخره به تاریخ انتشار خود نزدیک شد. نسخه‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی این بازی در ماه فوریه منتشر می‌شوند و اکنون در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Hogwarts Legacy به یک نقطه عطف توسعه بزرگ در آستانه انتشار رسیده است.

استودیو Avalanche اعلام کرده است که توسعه نسخه‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/Series S و نسخه‌های رایانه‌های شخصی هاگوارتز Legacy به پایان رسیده است.

Hogwarts Legacy Game 10 فوریه 2023 (21 فوریه 1401) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و 25 جولای 2023 (3 اوت 1402) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با انتشار تصاویر جدید