پایان مراحل تولید بازی Final Fantasy 16

اسکوئر انیکس پیش از انتشار بازی در ماه ژوئن، پایان توسعه بازی Final Fantasy 16 را اعلام کرده است.

اسکوئر انیکس اخیرا با انتشار توییتی از پایان توسعه بازی Final Fantasy 16 خبر داد. در نتیجه، بازی اکنون آماده تولید دیسک، صدور مجوز توزیع و غیره است. البته تیم سازنده احتمالاً به کار روی بازی ادامه خواهد داد تا تجربه ای عالی برای بازیکنان ایجاد کند. نتیجه همه این تلاش ها در قالب بسته های به روز رسانی پیش از انتشار یا به روز رسانی روز اول در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Final Fantasy 16 تاخیر نخواهد داشت. بنابراین، علاقه مندان می توانند با خیال راحت منتظر انتشار این بازی اکشن نقش آفرینی در ماه ژوئن باشند. سازندگان بازی Final Fantasy 16 مدت هاست که می گویند این بازی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و حالا در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که مراحل تولید آن به پایان رسیده است.

چندی پیش اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Final Fantasy 16 را با طرفداران به اشتراک گذاشت که دنیای بازی را به نمایش گذاشته و محیط ها را بررسی می کرد. علاوه بر این، پنل بازی Final Fantasy 16 در PAX East یک تریلر گیم‌پلی گسترده با تمرکز بر نمایش نبردها، مبارزات و موارد دیگر Eikon را به نمایش گذاشت.

بازی Final Fantasy 16 برای عرضه در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) بر روی کنسول پلی استیشن 5 برنامه ریزی شده است.نسخه دمو بازی Final Fantasy 16 تقریبا چند هفته قبل از انتشار بازی منتشر خواهد شد و امکان انتقال سیوهای آن به صورت کامل وجود دارد. نسخه اسکوئر انیکس می‌خواهد در آینده نسخه رایانه‌های شخصی بازی Final Fantasy 16 را منتشر کند، اما بعید است که این نسخه حتی دقیقاً ۶ ماه پس از عرضه نسخه PS5 در دسترس گیمرها قرار گیرد.

بخوانید  روند فیلمبرداری کاپیتان آمریکا 4 با انتشار اولین فیلم آغاز شد