پایان فیلمبرداری فیلم Rebel Moon ساخته زک اسنایدر

زک اسنایدر در پشت صحنه

زک اسنایدر نه تنها در راس Rebel Moon قرار دارد، بلکه در کنار آن قرار دارد آنها چه هستند؟نویسنده فیلم جان ویک 3 (جان ویک 3) و کرت جانستادنویسنده فیلم بلوند اتمی، فیلمنامه را بر اساس داستانی از خودش و کرت جانستد نوشته است. این فیلم یکی از آثار تولید شده بر اساس توافقنامه «نگاه اول» بین نتفلیکس و زک اسنایدر استون کواری پروداکشنز خواهد بود.

سوفی بوتلابازیگر Star Trek Beyond در فیلم Rogue Moon و چارلی هانام، جیمن هانسو، بائ دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، آه دافی، شارلوت مژ، آسمان جوان، دوست روپرت، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخائیل هایسمن از دیگر بازیگران او هستند.

زک اسنایدر در این پست نوشت: “از همه دست اندرکاران فیلمبرداری Rebel Moon متشکرم. من در مقابل هنر، تعهد، سخت کوشی و عشق شما تعظیم می کنم. در واقع تولید این فیلم n بدون شما امکان پذیر نبود. بازم ممنون مراحل اصلی فیلمبرداری [فیلم ماه سرکش] تکمیل شد».

از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که مراحل فیلمبرداری حماسه علمی تخیلی بین کهکشانی Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر تمام شد کارگردان فیلم مرد فولادی چندی پیش با انتشار کلیپی کوتاه در شبکه اجتماعی ورو از پایان فیلمبرداری این فیلم دو قسمتی خبر داد. این فیلم قبل از اکران در شبکه آنلاین نتفلیکس اکران محدودی خواهد داشت اما تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست.

در خلاصه داستان Rebel Moon، نتفلیکس می نویسد: “وقتی یک مستعمره صلح آمیز و صلح آمیز در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیزاریوس می بیند، زن جوانی با گذشته ای آشفته به سیارات اطراف سفر می کند تا جنگجویان جدیدی پیدا کند تا از آنها بپرسد. به او کمک کنید تا جایگاه خود را حفظ کند.»

بخوانید  حقایق جالب فیلم The Girl with the Dragon Tattoo | سرد مثل زمستان سوئد

زک اسنایدر با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی Vero از پایان فیلمبرداری فیلم علمی تخیلی حماسی Rebel Moon در نتفلیکس خبر داد.

دبورا اسنایدر، وسلی کولر و زک اسنایدر از شرکت سنگ کواری تولید این پروژه را بر عهده دارند اریک نیومن شرکت گرند الکتریک به عنوان تولید کننده و سارا بوون آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. Rebel Moon یک همکاری دیگر برای زک اسنایدر و نتفلیکس است که قبلاً در Army of the Dead و پیش درآمد آن Army of Thieves همکاری کرده بودند.