پایان فیلمبرداری سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس

از آبان گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Avatar: The Last Airbender در استودیویی در شهر ونکوور در کشور کانادا رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال وارد مراحل پس از تولید شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، گوردون کورمیر، بازیگر نقش آنگ با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که در آن بازیگران سریال دیده می‌شوند، اعلام کرد مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Avatar: The Last Airbender به پایان رسیده است.

در هر لحظه تنها یک آواتار می‌تواند وجود داشته باشد و در صورت مرگ، در قالب شخص دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره به دنیا می‌آید. آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در تیم ساخت سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارد. در حال حاضر تاریخ پخش این سریال لایو اکشن از نتفلیکس اعلام نشده است.





منبع

داستان دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender به ۴ بخش اصلی تقسیم شده‌ که شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد است. در این سرزمین‌ها برخی از مردم می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کنند و به «افزارش» درآورند که به آن‌ها «عنصر افزار» گفته می‌شود. سبک نبرد هر ملت برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است. دراین‌میان یک نفر که آواتار نامیده می‌شود، می‌تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح است.

بخوانید  با سیستم طلایا، فروشگاه خرید مینی پی سی، تین کلاینت و غیره

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Avatar: The Last Airbender که برای پخش از شبکه نتفلیکس تولید می‌شود، رسما به پایان رسیده است.

گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، پل سان هيونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ-هورینک، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.