پایان داستان خانواده وینترز در بسته الحاقی Shadows of Rose بازی RE Village

در گذشته شایعاتی مبنی‌بر آغاز توسعه‌ی بازی Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این شایعات حاکی از این بود که بازیکن‌ها نباید پیش از سال ۲۰۲۴ منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی نهم باشند. البته پیش از آن می‌توان به‌سراغ ریمیک بازی Resident Evil 4 رفت که برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. شرکت کپکام ماه آینده یک شوکیس تازه برای ارائه جزئیاتی از بسته‌ی الحاقی Shadows of Rose و نسخه‌ی ریمیک RE4 برگزار می‌کند.

ماساچیکا کاواتا، تهیه‌کننده‌ی مجموعه می‌گوید که شرکت Capcom درحال‌حاضر نمی‌تواند هیچ جزئیاتی در مورد آینده Resident Evil به اشتراک بگذارد. بنابراین هنوز معلوم نیست که آیا در نسخه‌ی اصلی بعدی باید منتظر معرفی کاراکتر کاملا جدیدی باشیم یا بار دیگر یکی از کاراکترهای محبوب قبلی باز خواهد گشت. باتوجه‌به پرش زمانی ناگهانی مجموعه به ۱۶ سال آینده باید جالب باشد که ببینیم کپکام چه مسیری را در پیش خواهد گرفت؛ به‌خصوص که با این اتفاق سن‌وسال بسیاری از کاراکترهای اصلی مجموعه نظیر کریس، لیان، کلیر و جیل بیشتر می‌شود.

بسته‌ی الحاقی داستانی Shadows of Rose بازی Resident Evil Village به داستان خانواده‌ی وینترز پایان می‌دهد.

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Winters بازی Resident Evil Village در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. در همین تاریخ باید منتظر انتشار نسخه‌ی Cloudمحور بازی رزیدنت ایول ویلیج برای نینتندو سوییچ بود، اما بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی تازه در زمانی نامعلوم از ماه دسامبر در دسترس کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرد.

بخوانید  نپذیرفتن پیشنهاد ۱۷ میلیارد دلاری AppLovin توسط یونیتی



منبع

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Winters محتویات زیادی را به بازی Resident Evil Village اضافه می‌کند. این بسته درکنار حالت سوم-شخص برای بازی اصلی و محتواهای بیشتر برای بخش Mercenaries شامل بسته‌ی الحاقی داستانی Shadows of Rose می‌شود. این بسته بازیکن را به ۱۶ سال پس از وقایع بازی اصلی می‌برد که باید کنترل رُز، دختر ایتن را برای ورود به ذهن Megamycete در دست بگیرد و نهایتا به داستان خانواده‌ی وینترز پایان می‌دهد.

کنتو کینوشیتا، کارگردان بازی Resident Evil Village اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی IGN تأیید کرد که بسته‌ی الحاقی داستانی مورد بحث، پرونده‌ی خانواده‌ی وینترز را خواهد بست. این بازیساز در این خصوص اعلام کرد که تیم توسعه مشغول تولید بسته‌ی الحاقی Shadows of Rose است تا به ماجراهای خانواده‌ی وینترز پایان دهد.