پاسخ امروز وردل (#594) – 3 فوریه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر نتوانستید از سرنخ های ما پاسخ را حدس بزنید، نترسید، زیرا ما پاسخ کامل را در اینجا داریم. پاسخ کامل به وردل 3 فوریه … “خوشمزه” است. پایان “y” و “t” دوتایی می تواند نگران کننده باشد، اما بازیکنان باید حروف کافی برای حدس زدن آن کلمه در انتها داشته باشند. امیدوارم همه بازیکنان بتوانند امروز به روند خود ادامه دهند. ما روز دوشنبه برای ادامه راهنماهای Wordle خود باز خواهیم گشت.

ما با دو سرنخ که مستقیماً با پاسخ وردل مرتبط است شروع می کنیم، اما بلافاصله کلمه را بیان نمی کنیم.

  • سرنخ 1: این کلمه را می توان به عنوان داشتن طعم مطبوع هنگام خوردن توصیف کرد.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، یکی در نزدیکی ابتدای کلمه و دیگری در انتهای کلمه. آنی که در آخر قرار دارد گاهی مصوت نیست. یک نامه تکراری وجود دارد. کلمه با “t” شروع می شود.

با این حال، اگر حدس‌های عمیقی دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از مشاوره مفید بپرسید. ما دقیقاً همین را در زیر داریم. ما دو سرنخ ارائه کرده‌ایم که باید به بازیکنان کمک کند تا حدس‌های مرتبط را برای پازل امروز 3 فوریه پیدا کنند. اگر این کار جواب نداد، پاسخ کامل را بعداً در راهنما بیان کرده‌ایم، اگر بازیکنان فقط می‌خواهند به آخر هفته بروند و رگه‌هایشان هنوز دست نخورده باشد.

بخوانید  ترسناک ترین و مهیج ترین افتتاحیه بازی های ویدیویی

پاسخ امروز وردل – 3 فوریه 2023

امروز جمعه است و بازیکنان باید هفته را با دریافت Wordle مناسب به خوبی به پایان برسانند. اگر اینجا هستید، احتمالاً به نوعی در حال مبارزه هستید، و این چیزی نیست که بخواهید در روز جمعه انجام دهید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که هفته کاری را با صدای بلند به پایان می رسانید و حرف را به درستی دریافت می کنید. پاسخ امروز کلمه ای است که زیاد مورد توجه قرار می گیرد، به خصوص اگر فردی هستید که دوست دارید خوب غذا بخورید یا شیرینی دوست دارید. اگر هنوز Wordle 3 فوریه را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات آغازین توصیه‌شده ما را بررسی کنید تا قبل از شروع به شما برتری بدهیم.