پاسخ امروز وردل (#587) – 27 ژانویه 2023

امروز جمعه است و بازیکنان باید هفته را با دریافت Wordle مناسب به خوبی به پایان برسانند. اگر اینجا هستید، احتمالاً به نوعی در حال مبارزه هستید، و این چیزی نیست که بخواهید در روز جمعه انجام دهید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که هفته کاری را با صدای بلند به پایان می رسانید و حرف را به درستی دریافت می کنید. پاسخ امروز کلمه ای است که اکثر مردم در زندگی روزمره می شنوند. با این حال، دارای یک حرف دوگانه و املای جالب است، بنابراین یک پاسخ کامل نیست. اگر هنوز Wordle 27 ژانویه را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات آغازین توصیه‌شده ما را بررسی کنید تا قبل از شروع به شما برتری بدهیم.

ما با دو سرنخ که مستقیماً با پاسخ وردل مرتبط است شروع می کنیم، اما بلافاصله کلمه را بیان نمی کنیم.

  • نکته 1: این کلمه بیشتر زمانی به کار می رود که فردی در مورد چیزی عصبی یا مضطرب است. یک مثال می تواند یک دانش آموز عصبی در مورد آزمون آینده باشد.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، یکی در نزدیکی ابتدای کلمه و دیگری در انتهای کلمه. آنی که در آخر قرار دارد گاهی مصوت نیست. یک نامه تکراری وجود دارد. کلمه با “w” شروع می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر نتوانستید از سرنخ های ما پاسخ را حدس بزنید، نترسید، زیرا ما پاسخ کامل را در اینجا داریم. پاسخ کامل به وردل 27 ژانویه…”نگرانی” است. دوتایی “r” و “y” در پایان آن را سخت‌تر از آنچه که احتمالاً باید باشد، می‌سازد. امیدوارم همه بازیکنان بتوانند امروز به روند خود ادامه دهند. ما روز دوشنبه برای ادامه راهنماهای Wordle خود باز خواهیم گشت.

بخوانید  تریلر جدید فیفا ۲۳ با محوریت اتمسفر ورزشگاه و مسابقه‌ها

با این حال، اگر حدس‌های عمیقی دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از مشاوره مفید بپرسید. ما دقیقاً همین را در زیر داریم. ما دو سرنخ ارائه کرده‌ایم که باید به بازیکنان کمک کند تا حدس‌های مرتبط را برای پازل امروز 27 ژانویه پیدا کنند. اگر این کار جواب نداد، پاسخ کامل را بعداً در راهنما بیان کرده‌ایم، اگر بازیکنان فقط می‌خواهند به آخر هفته بروند و رگه‌هایشان هنوز دست نخورده باشد.

پاسخ امروز وردل – 27 ژانویه 2023