پاسخ امروز وردل (شماره 573) – 13 ژانویه 2023

ما با دو سرنخ که مستقیماً با پاسخ وردل مرتبط است شروع می کنیم، اما بلافاصله کلمه را بیان نمی کنیم.

  • سرنخ 1: این کلمه را می توان موجودی توصیف کرد که در این زمین راه می رود. وصف دیگر این کلمه «هوموساپینس» است.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، یکی به سمت ابتدای کلمه و دیگری به سمت انتهای کلمه. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. این کلمه با “h” شروع می شود.

اگر نتوانستید از سرنخ های ما پاسخ را حدس بزنید، نترسید، زیرا ما پاسخ کامل را در اینجا داریم. پاسخ کامل به وردل 13 ژانویه … “انسان” است. پاسخ های رایج تر از این وجود ندارد. امیدوارم همه بازیکنان بتوانند امروز به روند خود ادامه دهند. ما روز دوشنبه برای ادامه راهنماهای Wordle خود باز خواهیم گشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

امروز جمعه است و بازیکنان باید هفته را با دریافت Wordle مناسب به خوبی به پایان برسانند. اگر اینجا هستید، احتمالاً به نوعی در حال مبارزه هستید، و این چیزی نیست که بخواهید در روز جمعه انجام دهید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که هفته کاری را با صدای بلند به پایان می رسانید و حرف را به درستی دریافت می کنید. خوشبختانه پاسخ امروز نسبتاً ساده است. شاید این کلمه ای نباشد که بازیکنان در ابتدا به آن فکر کنند، اما کاملاً کلمه ای است که بازیکنان آن را شنیده اند. اگر هنوز Wordle 13 ژانویه را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید تا قبل از شروع به شما برتری بدهیم.

بخوانید  La meilleure façon de monétiser les revenus YouTube en Iran

با این حال، اگر حدس‌های عمیقی دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از مشاوره مفید بپرسید. ما دقیقاً همین را در زیر داریم. ما دو سرنخ ارائه کرده‌ایم که به بازیکنان کمک می‌کند تا حدس‌های مربوط به پازل امروز 13 ژانویه را پیدا کنند. اگر این کار جواب نداد، پاسخ کامل را بعداً در راهنما بیان کرده‌ایم، اگر بازیکنان فقط می‌خواهند به آخر هفته بروند و رگه‌هایشان هنوز دست نخورده باشد.

پاسخ امروز وردل – 13 ژانویه 2022