وینس مک ماهون از دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای (WWE) با داور سابق کشتی که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود حل و فصل کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جری مک دویت، وکیل آقای مک ماهون، گفت: “آقای مک ماهون تجاوز به خانم چترتون را انکار کرده و همیشه انکار کرده است. و او پرونده را فقط برای جلوگیری از هزینه های قانونی حل کرد.” جان کلون، وکیل چترتون نیز از اظهار نظر خودداری کرد.

تسویه حساب چاترون از طریق الف به دست آمد قانون نیویورک اخیراً یک پنجره یک ساله باز شده است که به قربانیان جرایم جنسی اجازه می دهد شکایت هایی را ارائه دهند که مدت محدودیت ها را تمدید کرده است. وکیل چترتون هفته‌ها قبل از باز شدن پنجره درخواست 11.75 میلیون دلار خسارت کرد و گفت که برآورد خسارت وارده سخت است.

این روزنامه وال استریت گزارش می دهد که وینس مک ماهون، رئیس WWE، با یک توافق قانونی چند میلیون دلاری با ریتا چاترتون، داور سابق کشتی که او را به تجاوز به او در سال 1986 متهم کرده بود، موافقت کرده است. به گفته افراد آشنا، این توافق در ماه گذشته انجام شد.

WWE به درخواست‌های WSJ برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما قبلاً گفته بود که هر ادعایی را جدی می‌گیرد.

“[She] کلون در آن زمان نوشت: سال ها از افسردگی مداوم، سوء مصرف مواد، اختلالات خوردن، از دست دادن درآمد و به طور کلی کاهش کیفیت زندگی رنج می برد. یکی از افراد آشنا به این موضوع گفت که چترتون مبلغ کمتری چند میلیون دلاری را پذیرفت، اما مقدار دقیق آن تایید نشده است.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 Sells 2.5 Million Copies In A Week

اخبار تسویه حساب به دنبال بازگشت اخیر مک ماهون و پیگیری های بعدی برای فروش شرکت کشتی است. مک ماهون در ژوئیه سال گذشته از سمت ریاست استعفا داد تا در اقدامی که در اوایل ماه جاری از املاک HBO ظاهر شد، دوباره به سمت خود بازگردد. دخترش استفانی مک ماهون، یکی از مدیران عامل در آن زمان، در همان روز از سمت خود کناره گیری کرد. مک ماهون ابتدا پس از اینکه فاش شد به چهار زن میلیون‌ها پول پرداخت کرده است، استعفا داد.