ویل فرل نقش شخصیت افسانه ای NFL جان مدن را در فیلم آینده بازی خواهد کرد

Madden که توسط Escape Artists با بازی تاد بلک، جاناتان شوکات و جیسون بلومنتال ساخته شده است، امید زیادی به گرفتن ماهیت یکی از محبوب ترین چهره های NFL دارد. شایان ذکر است، استیو تیش، یکی از مالکان غول های نیویورک نیز در میان تهیه کنندگان این فیلم حضور دارد.

Madden، که به عنوان Prime Video Sports Original طبقه بندی می شود، قصد دارد زندگی مادن کاریزماتیک، یک چهره برجسته در NFL را بررسی کند. آرزوی مدن این بود که سرمربی شود و در این نقش به موفقیت های بزرگی دست یافت. با این حال، ماهیت سخت و طاقت فرسا این شغل در نهایت تاثیر خود را گذاشت و او را وادار کرد تا از آموزش کناره گیری کند.

این فیلم در درجه اول بر دوستی مدن با آل دیویس، مالک اوکلند رایدرز تمرکز خواهد کرد و اینکه چگونه مدن مسیر جدیدی را پیدا کرد که شناخت بیشتری برای او به ارمغان آورد. اگرچه او تجربه شخصی بازی های ویدیویی ندارد، اما مدن نقشی اساسی در انقلابی کردن صنعت بازی به عنوان چهره پیشرو در فرنچایز محبوب Madden NFL ایفا کرد، که همیشه یکی از پرفروش ترین های منتشر شده توسط الکترونیک آرتز بوده است.

بنا بر گزارش ها، ویل فرل در حال مذاکره برای به تصویر کشیدن شخصیت NFL جان مدن در یک فیلم سینمایی آینده با عنوان Madden است. با استناد به چندین منبع ناشناس، ضرب الاجل گزارش می دهد که این پروژه قرار است توسط دیوید ا.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به سلاح ها در Resident Evil 4 (2023) PART 2

در حالی که آمازون از اظهار نظر در مورد این خبر خودداری کرد، طبق گزارش ها، مفهوم Madden مدتی است که در حال توسعه است. بر اساس فیلمنامه ای از کامبرون کلارک که در لیست سیاه قرار گرفته بود، راسل در حال کار بر روی اصلاحات بود تا اینکه پروژه به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد.