ویدیو جدید The Last of Us Part 1 با محوریت تغییرات بازی

علاوه‌بر این موارد، در نسخه ریمیک شاهد پیشرفت هوش مصنوعی بازی نیز خواهیم بود که باعث می‌شود درگیری‌های پویاتر و باورپذیرتری را در این بازی ببینیم. متیو گالانت در ادامه اضافه می‌کند که در این بازی همه چیز در خدمت روایت داستانی بازی است. «ما در این بخش می‌خواهیم نسبت به تجربه‌ی نسخه اصلی بازی کاملاً متعهد باشیم. هدف ما این است که به آنچه که طرفداران از این بازی علاقه دارند احترام بگذاریم و نسبت به آن صادق باشیم تا درنهایت بهترین نسخه از این بازی را به آن‌ها ارائه کنیم.»

برخی تغییرات بازی نسبت به نسخه اصلی در این ویدیو مورد بحث قرار گرفته که شامل صحنه ابتدایی بازی با حضور جوئل و سارا است. توسعه‌دهندگان بازی به‌طور ویژه به جزئیات فیزیکی این صحنه در نسخه ریمیک اشاره دارند و معتقدند که سادگی نسخه‌ی اورجینال بازی قادر به بیان احساسات تا این حد نبوده است. مثالی که به‌عنوان یک نمونه از بازسازی کامل بخش‌هایی از محیط بازی در اینجا بیان شده، به موزه‌ی Boston State House مربوط می‌شود؛ جایی که به‌جای یک دفتر معمولی، حالا با مجسمه‌هایی از چهره‌های استعماری آمریکا و بازسازی هنری محیط اطراف، حس غوطه وری در تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد.

درحالی که طرفداران برای عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 1 برای PS5 در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) آماده می‌شوند، ناتی داگ با انتشار ویدیوهای متعددی به نمایش ریمیک بازی Last of Us می‌پردازد. اخیراً تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی به نمایش گذاشته شده و می‌توان در آن درگیری‌های نفس گیر و صحنه‌های کلاسیک بازی را با جلوه‌های گرافیکی مدرن و جذاب نسخه‌ی ریمیک تماشا کرد. حالا ویدیو دیگری از سوی توسعه‌دهندگان این بازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته که کمی بیشتر به این تغییرات می‌پردازد. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

بخوانید  YouTuber یک نینتندو پلی استیشن می سازد و 300000 دلار پس انداز می کند
دانلود از آپارات – تماشای ویدیو با کیفیت بالاتر در یوتیوب

ناتی داگ در ویدیوی جدیدی که پیش از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 1 برای PS5 منتشر کرده، درباره تغییرات و بهبودهای این بازی نسبت به نسخه اورجینال توضیح می‌دهد.

The Last of Us Part 1 بعد از پلی استیشن 5 برای پی سی هم منتشر می‌شود. اما تاریخ عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست.



منبع