ویدیوی جدید ددپول و ولورین اعلام می‌کند که 20 سال از ساخت مجدد مسابقه می‌گذرد

Deadpool و Wolverine تنها یک ماه دیگر باقی مانده اند و همانطور که تیزرهای قبلی فیلم نشان داده بودند، این دو مرگبار کار خود را برای مقابله با دشمنان از سراسر جهان انجام می دهند. تیزر جدیدی برای قسمت سوم Deadpool به صورت آنلاین منتشر شده است که خبر از مبارزه ای می دهد که بیش از 20 سال طول کشیده است و لوگان خود را در مقابل یکی از بزرگترین دشمنان خود، Sabretooth می بیند. بار دیگر با بازی تایلر مان – که اولین تجسم جهش یافته را در مردان ایکس در سال 2000 بازی کرد – Sabretooth دارای پنجه های علامت تجاری، لباس های پاره شده و ابروهای مسخره اش است.

Sabretooth برای X-Men Origins: Wolverine در سال 2008 بازسازی می‌شود و بازیگر ری دونوان، لیو شریبر، نقش برادر ناتنی لوگان را در پیش‌درآمد بازی می‌کند. مانند ولورین، سابرتوث نیز دارای یک فاکتور درمانی پیشرفته است که به او اجازه می‌دهد تا به سرعت از بیشتر آسیب‌ها و حواس بالا برود. اگرچه آدامانتیوم به اسکلت او چسبیده نیست، چنگال هایش تیغ است و خونخوارتر از لوگان است.

چند شخصیت دیگر X-Men در تیزرهای دیگر Deadpool و Wolverine دیده شده اند، از جمله Aaron Stanford که نقش X3 خود را در نقش Pyro و Emma Corrin در نقش Cassandra Nova، خواهر دوقلوی چارلز خاویر، بنیانگذار X-Men، تکرار می کند. Lady Deathstrike و Azazel نیز در کلیپ های کوتاهی دیده شدند.

فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ 26 جولای اکران می‌شود و اگر از چند اسپویل کوچک برایتان مهم نیست، جزئیات بیشتری در مورد اتفاقات پس از وقایع Deadpool 2 فاش شده است. اگر فیلم فروش خوبی داشته باشد و فیلم دیگری از ددپول تایید شود، کارگردان شان لوی دوست دارد ددپول و مرد عنکبوتی را در پرده بزرگ ببیند.

بخوانید  Palworld - بهترین دوستان برای اتوماسیون پایه

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر