ویدیوهای بازی Forspoken نزدیک به انتشار بازی لو رفت

نظر شما در مورد بازی Forspoken چیست؟ البته بهتر است در قسمت نظرات اطلاعاتی از بازی فاش نشود.

با گذشت زمان، ویدیوهای جدیدی در سایت های پخش جریانی مانند Twitch و برخی ویدیوها در یوتیوب منتشر شده است. طبیعتاً اگر دوست ندارید اطلاعات داستان ها و چیزهای دیگر برای شما خراب شود، بهتر است مراقب محتوایی که در اینترنت می بینید باشید.

در عین حال، برخی افراد می گویند که اگر هنوز در خرید یا عدم خرید Forspoken شک دارید، ممکن است بخواهید برخی از این ویدیوهای یواشکی را تماشا کنید. به خصوص از آنجایی که مشخص شده است که Square Enix فقط به برخی از بازبینان کدهای دسترسی اولیه به بازی را برای تماشای مجدد آن می دهد. یکی از کاربران توییتر به نام Skill Up در مورد آن نوشت:

کمتر از یک هفته پس از انتشار بازی Forspoken، ویدیویی که قبلاً دیده نشده بود در اینترنت دست به دست می‌شود. این اطلاعات از دیروز شروع شد و برای اولین بار هر کسی سی دقیقه اول این بازی اکشن نقش آفرینی را مستقیماً و بدون برش از کنسول پلی استیشن 5 خود در اینترنت به اشتراک گذاشته است.

“می‌دانم که برخی رسانه‌ها کد بررسی دارند. من یکی از آن افراد نبودم، بنابراین نمی‌توانم نظرم را بگویم. مطمئن نیستم که برای آن وقت داشته باشم. زیرا هفته آینده، من به روی بازسازی Dead Space تمرکز کنید. من از همه عذرخواهی می کنم.”

بازی فراموش شده در تاریخ 24 ژانویه (4 بهان) این بازی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بخوانید  پشت صحنه شخصیت جوکر هیث لجر در شوالیه تاریکی برمی خیزد، از شایعه تا واقعیت

با توجه به انتشار بازی Forspoken در کمتر از یک هفته، ویدیوها و اطلاعاتی از این بازی در اینترنت به بیرون درز کرده است.