ویترین ایکس باکس در سینماهای ایالات متحده

هیچ خبری از E3 امسال نیست. با این حال، مراسم های مختلف همچنان در ماه ژوئن برگزار می شود. پیش از نمایشگاه ایکس باکس، بازی تابستانی در تاریخ 8 ژوئن برگزار خواهد شد. سپس در 22 ژوئن (12 ژوئن) در مراسم Ubisoft Forward شرکت خواهیم کرد و در ماه آگوست، Gamescom Opening Night Live برگزار خواهد شد.

بلیط ها بر اساس اولویت اول توزیع می شوند و هرکسی که ایمیلی دریافت می کند باید دستورالعمل ها را به سرعت دنبال کند. پس از دریافت تمامی بلیط ها، برای هر صندلی یک لیست انتظار 25 نفری وجود خواهد داشت. بنابراین حتی اگر فردی در ابتدا بلیط نگیرد، باز هم شانس دریافت آن را دارد.

نمایش Xbox در این بازی در روز یکشنبه، 21 ژوئن (11 ژوئن) برگزار می‌شود و بلافاصله پس از آن، Direct Starfield را خواهیم دید که بر روی این بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی از Bethesda تمرکز دارد. لازم به ذکر است که این اقدام مایکروسافت عجیب نیست. رویداد اصلی Summer Games Fest مدت‌هاست که در سینماها نمایش داده می‌شود.

رویداد بازی تابستانی مایکروسافت، از جمله Xbox Showcase و Direct Starfield، به صورت زنده در سینماهای منتخب در ایالات متحده پخش خواهد شد. دوستان Xbox FanFest کسانی که ثبت نام می کنند می توانند به بلیط های این نمایش ها در Fathom Events در مناطق مختلف دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت دستورالعمل های دریافت بلیط را در 11 ژوئن در قالب یک ایمیل ارسال خواهد کرد. سایت دریافت بلیت ساعت 17:30 روز 12 خرداد (2 خرداد) به وقت ایران بازگشایی می شود. علاوه بر بلیت نمایش، غول فناوری آمریکایی به همه حاضران 10 دلار اعتبار برای خرید غذا در تئاتر اعطا کرد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed

ژوئن Xbox Showcase قرار است در سینماهای منتخبی در ایالات متحده نمایش داده شود.