وجود ۵ درجه سختی در بازی God of War Ragnarok با امکان تغییر در زمان دلخواه

اریک ویلیامز از اعمال اصلاحاتی روی دشوارترین درجه‌ی سختی بازی God of War Ragnarok خبر داد. اکنون گیمرهایی که بازی را با درجه‌ی سختی Give Me God of War آغاز می‌کنند، بنا به هر دلیلی قادر به تغییر آن در اواسط بازی خواهند بود و برای این کار نیازی به شروع دوباره داستان نخواهند داشت. سانتا مونیکا تأیید کرد که چالش‌ها در آخرین درجه‌ی سختی به‌مرور افزایش می‌یابند و مانند نسخه‌ی قبلی از همان ابتدا بی‌رحمانه نخواهند بود.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. نمرات این دنباله مورد انتظار رأس ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۲ آبان به‌وقت ایران منتشر خواهند شد. کوری بارلوگ، مدیر نوآوری استودیو سانتا مونیکا اخیرا به فروش پیش از موعد گاد آو وار رگنراک توسط برخی از خرده‌فروشی‌ها و افشای جزئیاتی قابل‌توجه از بازی واکنش نشان داد و وضع موجود را بسیار مأیوس‌کننده خواند.



منبع

درجه‌های سختی God of War Ragnarok

  • Give Me Balance: یک تجربه‌ی متعادل مشابه بازی God of War محصول ۲۰۱۸
  • Give Me Story: مشابه درجه‌ی سختی Give Me Story در نسخه‌ی قبلی
  • Give Me Grace: چیزی مابین دو درجه‌ی سختی قبلی
  • Give Me No Mercy: مشابه درجه‌ی سختی Give Me a Challenge در خدای جنگ محصول ۲۰۱۸
  • Give Me God of War: دشوارترین درجه‌ی سختی بازی

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی God of War Ragnarok راه‌های مختلفی را برای تجربه‌ در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. استودیو سانتا مونیکا تأیید کرد که گاد آو وار رگناروک دارای ۵ درجه‌ی سختی خواهد بود. این مورد توسط اریک ویلیامز، کارگردان بازی در جریان یک جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ در دیسکورد اعلام شد.

بخوانید  جزئیات بازی The Last of Us Part 2; از صدای کلیک تا صدای گاوصندوق
بازیکن‌ها در بازی God of War Ragnarok می‌توانند درجه‌های سختی را در هر زمانی از تجربه‌ی بازی تغییر دهند، اما اگر تصمیم به تغییر درجه‌ی سختی Give Me God of War بگیرید، دیگر بدون شروع دوباره قادر به بازگشت به آن نخواهید بود. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند، باید بگوییم که بازی God of War محصول ۲۰۱۸ تنها دارای چهار درجه‌ی سختی بود، اما تعداد درجه‌های سختی در گاد آو وار رگناروک به پنج گزینه افزایش یافته است.

استودیو سانتا مونیکا در جریان جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ اخیر در دیسکورد تأیید کرد که بازی God of War Ragnarok پنج درجه‌ی سختی مختلف خواهد داشت.