وجود عناصر آثار قبلی کوانتیک دریم در بازی Star Wars Eclipse

حال دیدن تلاش و استعداد استودیوی کوانتیک دریم برای ساخت بازی Star Wars Eclipse جذاب به نظر می‌رسد؛ چرا که هم می‌توان شاهد نگرش خاص این استودیو به دنیای جنگ ستارگان بود و هم می‌توان دریافت که نتیجه‌ی دور شدن از حاشیه‌ی امن آثار قبلی آن‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

حالا اخیرا گیوم دو فوندومیر (Guillaume de Fondaumiere)، مدیر اجرایی این استودیو اعلام کرده است که تیم سازنده‌ی Star Wars Eclipse قطعا عناصر اصلی مربوط‌به آثار کوانتیک دریم را حفظ خواهند کرد. او درباره‌ی منظور خود از عناصر اصلی آثار کوانتیک دریم افزود: «داستان بسیار قوی، شخصیت‌پردازی قدرتمند، وجود شخصیت‌های متعدد قابل بازی و البته دادن آزادی به بازیکنان تا ازطریق اعمال و تصمیمات خود، نحوه‌ی پیشرفت داستان را تغییر دهند».

استودیوی کوانتیک دریم با ساخت آثاری شناخته می‌شود که با روایت و شخصیت‌هایشان تلاش می‌کنند بازیکنان را در دنیایی کاملا جدید غرق کنند یا آن‌ها را با تصمیماتی احساسی واقعی تحت فشار قرار دهند تا مسیر داستان را عوض کنند. با اینکه در موفقیت این سبک آثار هنوز جای تردید وجود دارد اما Detroit: Become Human، بازی قبلی کوانتیک توانست میلیون‌ها بازیکن را به سمت خود جذب کند.

به‌گفته‌ی مدیر کوانتیک دریم، بازی Star Wars Eclipse همچنان طبق اصول بازی‌سازی این استودیو ساخته می‌شود.

آذر گذشته بود که بازی Star Wars Eclipse توسط استودیوی کوانتیک دریم در گیم اواردز ۲۰۲۲ معرفی شد، اما برخلاف انتظار این بازی قرار نیست یک بازی داستان محور و به سبک آثار قبلی این استودیو باشد و بازی جدید جنگ ستارگان قرار است یک بازی اکشن ماجراجویی باشد و این موضوع با غافلگیری طرفداران مواجه شد.

بخوانید  پیش نمایش کمپین Silent Hill 2 Remake در رویداد پلی استیشن