واکنش منتقدین به بازی The Last of Us Part 1

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

۷۰ دلار همانند یک شب بسیار تند برای بالا رفتن از کوه عمل می‌کند، اما اگر می‌خواهید بهترین نسخه از یکی از بهترین بزرگ‌ترین بازی‌هایی را که تابه‌امروز عرضه شده، تجربه کنید، The Last of Us Part 1 همانند پیروزی پس از فتح قله کوه عمل می‌کند.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

The Last of Us Part 1 یک نامه عاشقانه بصری خیره کننده برای هواداران این نسخه است؛ شاید بیشتر از یک نامه عاشقانه. ناگفته نماند که یک خوش‌آمد گویی گرم برای آن دسته از افرادی که به‌واسطه تماشای سریال The Last of Us از شبکه HBO به‌سراغ این بازی خواهند آمد، به حساب می‌آید. قضاوت کردن این بازی به‌صورت جداگانه کار جالبی نیست، اما در حوزه صنعتی که توسعه‌دهنده‌ها با ساخت بازسازی‌های مختلف سعی بر جابه‌جا کردن مرزهای ترمیم هنر دارند، The Last of Us Part 1 سعی در فرار از زیر سایه فرصت‌های از دست رفته دارد.

The Last of Us Part 1، نسخه بازسازی شده بسیار خوب و ارزشمند یکی از بازی‌های پلی استیشن، بهترین راه برای تجربه یا تجربه مجدد محصول سروایول کلاسیک استودیو ناتی‌داگ است. بهبودهای قابل توجهی که در دنیای بازطراحی شده بازی اعمال شده، به‌واسطه تغییرات کوچک عملکرد کاراکترها تکمیل شده است. بااینکه تمامی تغییرات دنباله بازی، در این بازسازی اعمال نشده، اما تغییرات سیستم حرکتی و هوش‌مصنوعی، تغییرات خوشایندی برای یک بازی ممتاز به حساب می‌آید.

دقایقی پیش میانگین امتیازات بازی The Last of Us Part 1 در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد بسیار خوب این بازی هستیم.

بخوانید  The Sims 4 DLC Horse Ranch را با تریلر جدید به طور رسمی معرفی کرد

توئین‌فینیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

تمامی تغییرات اعمال شده روی The Last of Us Part 1 به‌تنهایی تغییرات جزئی‌ای به حساب می‌آیند، اما قرار گیری آن‌ها درکنار یکدیگر سبب شده تا یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های زمان پلی استیشن 3، بهتر از قبل شود. به‌نحوی هر دو پارت The Last of Us حال در یک راستا قرار گرفته‌اند و انتقال از یک نسخه به نسخه دیگر روان‌‌تر و بهتر از قبل انجام می‌شود. این در حالی است که تفاوت میان سال‌ها پیشرفت برای طراحی بازی و توسعه، به‌خوبی حس می‌شود. بااین‌که شاید بعضی از المان‌های بازی تاریخ مصرف‌شان نگذشته باشد، اما تمامی کاراکترها و داستان قابل توجهی که ارائه می‌دهند، در این نسخه تکان‌دهنده‌تر از قبل است.

وی‌جی‌سی: ۱۰ از ۱۰۰

الی مشغول تفکر در بازی The Last of Us Part 1

بازی The Last of Us Part 1 به‌صورت کامل و از ابتدا برای پلی استیشن 5 ساخته شده و تیم سازنده درجریان ویدیوهای مختلف اعلام کرده که با یک بازسازی ساده و سطحی روبه‌رو نیستیم و تمام تلاش خود را انجام داده تا بتوانند محصولی درخور کاربران را ارائه دهند. دقایقی پیش میانگین امتیازات The Last of Us Part 1 منتشر شد و شاهد عملکرد عالی جدیدترین انحصاری سونی هستیم. در ادامه می‌توانید بعضی از نظرات منتقدان The Last of Us Part 1 را در یک گیمر مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

The Last of Us Part 1

  • سازنده: ناتی داگ
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن سروایول
  • تاریخ عرضه: ۱۱ شهریور ماه

بازی The Last of Us را می‌توان یک دستاورد برای کنسول پلی استیشن 3 و سونی دانست. محصولی که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و توانست به بهترین شکل ممکن از سخت‌افزار کنسول نسل هفتمی سونی استفاده کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی‌ای را دراختیار مخاطبان قرار دهد. تایید بازسازی این بازی و انتشار با نام The Last of Us Part 1، خبری بود که عده‌ای از هواداران را متعجب و سایرین را شگفت‌زده کرد. حال ناتی‌داگ به‌واسطه‌ی قدرتی که کنسول پلی استیشن 5 ارائه می‌دهد، قصد دارد یک بار دیگر تجربه‌ای ناب را دراختیار کاربران قرار دهد.

در حالت کلی، The Last of Us Part 1 داستان انسانیتی است که همانند قبل المان‌های حیاتی خود را حفظ کرده است. حال با این ریمیک وفادار به نسخه اصلی، امیدوار هستم تا نسل جدید گیمرها یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی را تجربه کنند.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰



منبع