واکنش منتقدان به Diablo IV

نمی توانم اغراق کنم که Diablo IV چقدر لذت بخش است. به لطف تکرار زیاد کلاس‌های بازی و ایجاد سبک‌های مبارزه متفاوتی که این کلاس‌ها ارائه می‌کنند، دیابلو 4 مانند یک بازگشت واقعی به سری احساس می‌شود.

دیابلو یکی از پرطرفدارترین هاست و بلیزارد انترتینمنت با انتشار و ساخت سه نسخه مختلف توانست مخاطبان زیادی را به سمت بازی های مبتنی بر غارت جذب کند. علاوه بر این، تولید کنندگان مختلف محصولات خود را بر اساس ساختار Diablo loot توسعه داده اند تا یک تجربه سرگرم کننده را ارائه دهند. این در حالی است که بلیزارد اینترتینمنت در سال های اخیر وضعیت چندان خوبی نداشته و مانند گذشته نتوانسته نظر عمومی را به خود جلب کند.

اکنون میانگین امتیاز بازی در دسترس است و شاهد نقدهای بسیار خوبی از سوی منتقدان در مورد Diablo 4 هستیم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان Diablo IV را در مورد یک گیمر مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیابلو IV

  • سازنده: بلیزارد اینترتینمنت
  • ویرایشگر: بلیزارد اینترتینمنت
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • سکو: رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس
  • تاریخ اکران: 16 ژوئن

میانگین امتیاز Diablo IV به تازگی منتشر شده است و ما شاهد نقدهای بسیار خوبی از سوی منتقدان برای آخرین ساخته Blizzard Entertainment هستیم.

حواس پرتی: 80 از 100

دشمن اصلی دیابلو 4

در حال حاضر، Diablo IV نمی تواند از مقایسه با نسخه های قبلی خود اجتناب کند. اما با دانستن اینکه چه عناصری باعث موفقیت یا عدم موفقیت سایر نسخه‌های سری شده است، ساخته شد. این بازی نشان دهنده یک رویکرد سنجیده و دقیق برای ترکیب عناصر بسیاری از نسخه های قبلی در یک سیستم واحد است. سیستمی که حس استاندارد جدیدی را برای بازی های نقش آفرینی اکشن القا می کند. همه موارد فوق با یک معیار جدید در داستان سرایی مجموعه و پایه ای روان در روایت برای شروع هر ماجراجویی جدید ترکیب شده اند و من به راحتی می توانم به Diablo IV به عنوان محصولی که مدت هاست در اطراف آن وجود داشته و بازی کنم نگاه کنم. . من خواهم بود

اجاره صفحه نمایش: 90 از 100

به زبان ساده، Diablo IV ممکن است بهترین بازی Blizzard Entertainment تا به امروز باشد و میراث محکمی برای زندگی کردن است. داستان بی عیب و نقص همراه با هنر خیره کننده، محصول صیقلی، گیم پلی بدون اشکال و علاوه بر آن، سفارشی سازی ساختار جنگی بی پایان با ده ها یا حتی صدها ساعت محتوا در اختیار شما. Diablo IV احتمالاً موفق ترین و مهم ترین بازی بلیزارد بعد از World of Warcraft است. به خودتان لطف کنید و بدون هیچ اطلاعاتی یا تماشای ویدیویی از بازی، آن را دنبال کنید، حتی اگر طرفدار بازی های نقش آفرینی اکشن با دوربین ایزومتریک نباشید. من به شما اطمینان می دهم که ناامید نخواهید شد.

با این حال نمی توان انکار کرد که Diablo IV یکی از موردانتظارترین بازی های کاربران به خصوص علاقه مندان به این سری است و کمتر از یک هفته دیگر عرضه می شود. نسخه بتای اول بازی دارای مشکلات سرور بود و بسیاری از کاربران قادر به تجربه بازی نبودند اما در طول نسخه بتای دوم بازی مشکلات تا حد زیادی برطرف شد و او توانست تجربه ای خوشایند و لذت بخش را ارائه دهد. به عموم

بخوانید  احتمال تاخیر در انتشار نسخه ریمیک بازی System Shock

سرعتی که از تلاش برای کشتن انبوهی از دشمنان و انبوهی از دشمنان برای به دست آوردن سلاح ها و زره های عالی به دست می آید، به سادگی بی نظیر است.

GameSpot: 80 از 100

برای طرفداران این سری، Diablo IV یک محصول قانع کننده است که باید دوباره به آن برگردید و آن را به بازی اصلی برای تجربه تبدیل کنید. برای سایر کاربران، وجود پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و عناصر خدمات زنده بر این فرمول نقش‌آفرینی اکشن موفق سنگینی می‌کند.

ویندوز مرکزی: 100 از 100

Twinfinite: 90 از 100

تحریریه مجله بازی یک گیمر