واکنش منتقدان به بازی Pentiment

گیم پلی یا عدم وجود آن ممکن است برخی از بازیکنان را از آزمایش آن منصرف کند. اما کسانی که شما را عاشق دنیای جذاب، تاریخ انسانی و احساسی آن می کنند.

Windows Central: 100 از 100

آشنایی با نحوه عملکرد و ساختار دهکده تسینگ و همچنین صبوری شما نسبت به آن، در قالب یک داستان قتل ساده پاداش داده شده است. این همچنین شامل زندگی روستایی است که عمیقاً ارائه می شود و تصمیمات سختی را به شما ارائه می دهد که تأثیر دارند.

توبه در مورد یک مظهر و یک پدیده است. همچنین یکی از جذاب ترین و در دسترس ترین آثار با محوریت زندگی تاریخی تبه امروز است. این واقعیت که این بازی حتی وجود دارد، یک RPG انحصاری بزرگ برای فصل کریسمس است، فقط برای مقدسین یک معجزه است.

VJ247: امتیاز 100 از 100

خدا گیک است: 90 از 100

همچنین با محصولی روبه‌رو هستیم که شخصیت‌های داستانی متفاوتی دارد و تعامل شما با آن‌ها و تصمیم‌هایی که برایتان پیش می‌آید می‌تواند کشنده باشد. اکنون بازی انحصاری Pentiment برای کاربران در دسترس است و ما شاهد بازخوردهای عالی برای آخرین ساخته Obsidian بوده ایم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان بازی Pentiment را بررسی کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

توبه

  • سازنده: سرگرمی ابسیدین
  • ویرایشگر: مایکروسافت
  • سبک: نقش بازی کن
  • سکو: کامپیوتر، Xbox Series S | ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان

GameSpot: 60 از 100

به جرات می توان گفت Obsidian یکی از دوست داشتنی ترین استودیوهای صنعت بازی های ویدیویی است که با ساخت بازی های نقش آفرینی مختلف سعی کرده تجربه ای متفاوت را در اختیار بازیکنان قرار دهد. پنتیمنت از زمان معرفی خود نوید یک تجربه تاریخی متفاوت را داده است. جایی که بازیکنان وارد یک داستان قتل در دهکده Tassing می شوند و باید به ماجراجویی بروند.

VGC: 80 از 100

پنتیمنت سعی می کند جایی بین یک کتاب تاریخی و داستان های تاریخی قرار گیرد و تقریباً هیچ تعهدی برای گفتن داستان های تاریخی دقیق ندارد. این مورد در پایان و پایان داستان تداخل دارد و خاطرات من از آن فقط در داستان شخصیت ها متوقف می شود. من هیچ مشکلی با ایلومیناتی که با آندریاس درباره مذهب و مذاهب مختلف صحبت می کنند، ندارم، و همچنین علاقه والدینی به دختر دهقانی دارم که مشاهده کردم از یک کودک نوپا غرغرو به یک زن جوان تبدیل شد. تماشای داستان آنها یک لذت روایی است که با استفاده خلاقانه Pentiment از حروف چاپی مختلف افزایش یافته است. با این حال، زمان محدودی که بازیکن در بازی می گذراند چیزی است که از تجربه کلی Pentiment کم کرده است.

مراسم آتش سوزی در بازی Pentiment

Pentiment به تازگی منتشر شده است و میانگین امتیاز آن نشان دهنده یک انحصاری سرگرم کننده و جالب برای کاربران Xbox و PC است.