واکنش منتقدان به بازی Forspoken

گیم پلی ناگفته

هنگامی که دنیای آتیا را کشف می کنید و از طلسم های مختلف استفاده می کنید، Forspoken بسیار جذاب است. در عین حال، داستان خارق العاده شخصیت فری تنها از لذت این تجربه می کاهد.

GameSpot: 50 از 100

IGN: 60 از 100

در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان بازی Forspoken را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

صحبت

  • سازنده: تولیدات نور
  • ویرایشگر:Square Enix
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن جهان باز

داستان و مبارزات Forspoken چندان به حرکت و حرکت در بازی مربوط نمی شود. قسمت کمپین بازی را تقریبا بعد از 15 ساعت به پایان رساندم و حالا دنیایی پیش روی من است که پر از دشمنان و چیزهای مختلف است و دوست دارم دوباره وارد آن شوم و آن را کشف کنم. داستان را به خاطر نمی آورم و گاهی اوقات از دعواهای دنیای بازی دوری می کردم، اما عاشق سفر در دنیای آتیا از طریق کشتی و یافتن تمام صندوق های گنج و اشیاء پنهان بودم.

مخبر بازی: 75 از 100

در طول دموی، سیستم مبارزات بازی جالب به نظر می رسید و از نظر بصری مشکلاتی وجود داشت که باید در نسخه اصلی برطرف می شد. در این بین میانگین نمرات بازی Forspoken در بعدازظهر منتشر شد و عملکرد متوسطی از آخرین ساخته Luminous Productions وجود دارد. به نظر می رسد که بازی از نظر محتوا و داستان عملکرد خوبی ندارد و نبردهای بازی برای برخی سرگرم کننده و برخی دیگر آن را خسته کننده می دانند.

کنسول های سرگرمی: 80 از 100

Luminous Productions قبلاً Final Fantasy 15 را توسعه داده بود و بازی جدید آنها Forspoken تجربه کاملاً متفاوتی را در دموهای خود اعلام کرد. استفاده از جادو چیزی است که سازنده روی آن تمرکز زیادی داشته و فری، قهرمان داستان، قادر است از جادوهای زیادی استفاده کند تا از نقاط ضعف دشمنانش استفاده کند و به آنها آسیب برساند. در همین حال، سیستم مبارزه و کاوش بازی در Athia (نام دنیای Forspoken) با پارکور ترکیب شده است.

مبارزات و پارکور Forspoken می تواند سرگرم کننده باشد، اما با وجود یک داستان جذاب و دنیای خالی، مسیریابی آنچنان سرگرم کننده نیست.

Forspoken قطعاً بازی نسل بعدی نیست که همه انتظارش را داشتند، اما با توجه به نسخه آزمایشی، خیلی بد نیست. بازی چیزهایی مانند داستان دارد که می‌توان آن را بهبود بخشید، اما مبارزه و حرکت در دنیای بازی در دنیایی پر از چیزهای مختلف سرگرم‌کننده است. چیزهایی که شما را متقاعد می کند که بعد از دیدن تیتراژ پایانی بیشتر کاوش کنید.

Forspoken از نظر بصری هیجان انگیز است و موسیقی لذت بخشی را ارائه می دهد، اما مبارزات خسته کننده است، شخصیت پردازی ضعیف است و سیستم حرکتی ضعیف بازی تجربه ای متوسط ​​را به وجود می آورد.

رادار بازی: 50 از 100

بعد از ظهر میانگین امتیاز Forspoken منتشر شد و شاهد عملکرد ضعیفی از آخرین ساخته Luminous Productions هستیم.