واکنش منتقدان به بازی Dead Island 2

بریدن زامبی ها در بهترین حالت Dead Island 2 ایده های ساده ای را در نظر می گیرد و از آنها در یک بازی سرگرم کننده و با طراحی خوب استفاده می کند. این تنها بخش خوب است و این به تنهایی بازی را متمایز می کند.

بازی جزیره مرده 2

این بازی مدت زیادی با من نخواهد ماند، اما نمی‌دانم که آیا هدف بازی همین است [تجربه طولانی مدت] بود یا نه؟ در ساخت Dead Island 2، استودیوی Deadbuster قصد داشت بهانه ای به مخاطبان بدهد تا زامبی ها را به وحشیانه ترین شکل ممکن برای یک یا دو آخر هفته بکشند.

Dead Island 2 یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده با خشونت پرسرعت و محصولی شایسته کشتن زامبی ها می باشد. با این حال، جدا از حس شوخ طبعی، او فاقد خلاقیت است.

IGN: 70 از 100

وقتی صحبت از بازی های زامبی به میان می آید، جزیره مرده یکی از نام هایی است که گیمرها به یاد خواهند آورد. محصولی که در سال 2011 عرضه شد و توانست بازده قابل قبولی کسب کند. اکنون زمان انتشار دومین نسخه از این مجموعه است، Dead Island 2. محصولی که 10 سال پس از اتفاقات Dead Island و Dead Island: Riptide روایت می شود.

Dead Island 2 یک بازی فانتزی نیست، اما سرگرمی زیادی را به همراه دارد.

VGC: 80 از 100

میانگین امتیاز بازی Dead Island 2 به تازگی منتشر شده است و می توانیم شاهد اجرای نسبتا خوب آخرین ساخته استودیو Dambuster باشیم.

رادار بازی: 70 از 100

میانگین امتیاز بازی Dead Island 2 به تازگی منتشر شده است و در ادامه می توانید برخی از نقدهای منتقدان این بازی را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جزیره مرده 2

  • سازنده: دامبستر
  • ویرایشگر: نقره ای عمیق
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن و ترسناک بقا
  • تاریخ انتشار: یک روز در اردیبهشت

مخبر بازی: 78 از 100

بهترین بازی ها مهمترین سوالات را می پرسند. برای Dead Island 2، سوال این است که “به نظر شما بریدن زامبی ها در این بازی سرگرم کننده است؟” اگر پاسخ شما به این سوال “بله” است، قطعا از آن لذت خواهید برد.

بازی Dead Island 2 اولین بار در سال 2014 معرفی شد، اما دوره توسعه سختی را پشت سر گذاشت. در ابتدا قرار بود این بازی توسط استودیو توسعه یاگر ساخته شود اما در سال 2015 وظیفه توسعه بازی به استودیوی دیجیتال سامو واگذار شد. همه اینها در حالی بود که Samo Digital در نهایت کنار گذاشته شد و در سال 2019، Dead Island 2 توسط استودیوی داخلی Deep Silver، Deadbuster، تصاحب شد.

توپ بازی: 80 از 100