واکنش راک‌ استار به لو رفتن ویدیوهای GTA 6 | عدم تاخیر بازی

GTA Online

شرکت راک‌استار در واکنش به افشای اخیر اطلاعات GTA 6 این اتفاق را بسیار ناامیدکننده خواند و اطمینان داد که بازی تأخیر نخواهد خورد.

«به‌تازگی نفوذی در شبکه‌ی ما رخ داده است که در طی آن یک شخص ثالث به‌صورت غیرقانونی اقدام به دسترسی و دانلود اطلاعات محرمانه‌ی سیستم‌های ما کرده است. در میان این اطلاعات ویدیوهایی از مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی بازی GTA 6 وجود داشته است. در حال حاضر گمان نمی‌کنیم که این اتفاق منجر به قطع شدن سرویس‌های آنلاین بازی‌ها شود یا تأثیری بلندمدت بر توسعه‌ی پروژه‌های در حال ساخت ما داشته باشد.

ویدیوهای لورفته ظاهراً اطلاعات فاش شده مبنی بر جریان داشتن جدیدترین بازی GTA در وایس سیتی را تأیید می‌کنند. رسانه‌ی بلومبرگ پیش‌ازاین خبر داده بود که توسعه‌ی این بازی از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و حداقل دو سال تا پایان مراحل ساخت آن فاصله داریم.

در پی درز این درز اطلاعاتی، توسعه‌دهندگان بسیاری از راک‌استار حمایت کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها سارا باند، معاون رئیس ایکس است. او در یک توییت به همدردی با راک‌استار پرداخت و گفت:

راک استار گیمز

«با تیم سازنده‌ی بازی در شرکت راک‌استار گیمز همدردی می‌کنم. بسیار ناامیدکننده است که شما روی پروژه‌ای به‌سختی مشغول به کار شوید تا بتوانید درنهایت طرف‌داران خودتان را خوشحال کنید؛ اما حتی قبل از اینکه [این پروژه] آماده شود، جزئیات آن افشا شده و مورد نقد قرار بگیرد. می‌دانم که آن‌ها [تیم سازنده] در حال ساخت یک چیز بسیار خاص هستند. بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی بازی GTA 6 در زمان عرضه‌ی آن هستم»



منبع یکشنبه‌ی این هفته بود که بیش از یک ساعت ویدیو از گیم‌پلی بازی GTA 6 در سطح اینترنت پخش شد. از آن زمان تیک تو، شرکت مادر شرکت راک‌استار، در حال تلاش برای حذف موارد فاش شده بوده است.

بخوانید  Sony: Spider-Man 2 پاییز آینده اکران خواهد شد

به درخواست تیک تو چندین ویدیو از یوتیوب حذف شدند که این واکنش واقعی بودن ویدیوهای فاش شده را تأیید کرد. این شرکت همچنین به دو مورد از بزرگ‌ترین انجمن‌های اینترنتی GTA دستور داده تا تمامی لینک‌هایی را که به موارد افشا شده منتهی می‌شوند حذف کنند.

این ویدیوها برای اولین‌بار توسط کاربری ناشناس در فروم‌‌های GTA منتشر شد. این ویدیوها گیم‌پلی جهان‌باز نسخه‌ی آلفای GTA VI را به نمایش می‌گذارند. افشاگری که اقدام به انتشار این ویدیوها کرده ادعا می‌کند که آن‌ها را از یک کانال اسلک که احتمالاً متعلق به یکی از کارکنان راک‌استار است دانلود کرده است.

ما از انتشار اطلاعات بازی جدیدمان به این صورت به‌شدت ناامید شده‌ایم. کار ما روی بازی GTA بعدی طبق برنامه‌ها ادامه خواهد داشت. درحالی‌که به اندازه همیشه متعهد به ارائه تجربه‌ای به شما بازیکنان هستیم که واقعا فراتر از انتظارات باشد. ما شما را در جریان اخبار جدید خواهیم گذاشت و زمانی‌که بازی جدید آماده باشد آن را به‌درستی معرفی می‌کنیم. ما می‌خواهیم از همه بابت حمایت ادامه‌دارشان در این شرایط تشکر کنیم.»

شرکت راک‌استار گیمز سرانجام به‌صورت رسمی به لو رفتن ویدیوهای بازی GTA 6 واکنش نشان داد. این استودیو بازی‌سازی در شبکه‌های اجتماعی خود این نوع انتشار اطلاعات از بازی را بسیار ناامیدکننده خواند و به هواداران اطمینان خاطر داد که این افشا منجر به تأخیر خوردن بازی نخواهد شد. راک‌استار گیمز در این‌باره گفت: