واکنش جورج آر‌آر مارتین به دریافت جایزه بهترین درام در گلدن گلوب، House Of The Dragon

در پست وبلاگ، مارتین به صراحت گفت که “هیچکس انتظار نداشت ما برنده شویم.”

او گفت: “ما با رقابت بسیار سختی روبرو بودیم. تاج قبلا دو بار برنده شده بود، بنابراین می دانستیم که مطبوعات خارجی در هالیوود چقدر این نمایش را دوست دارند.” مارتین گفت: «Better Call Saul و Ozark هر دو برای آخرین فصل‌هایشان تنظیم شده‌اند و معمولاً نمایش‌هایی که به بیرون تعظیم می‌کنند، تقویت می‌شوند.» “آخرین شانس، و همه چیز. و Severance نیز در این رده قرار داشت، یکی از داغ ترین برنامه های جدید سال گذشته. در مقابل این میدان، من فکر می کردم که ما طولانی ترین شات های طولانی هستیم.”

“اینجا مقاله ای است که انتظار نوشتن آن را نداشتم” او در وبلاگ خود می گوید.

“اما می دانم که او به اندازه من هیجان زده است. کلاه من برای بازیگران و خدمه باورنکردنی ماست، گلوب آنها نیز هست. و البته باید به همه دوستانمان در HBO که اجرای نمایش را ممکن کرده اند تبریک بگویم. ستایش به مطبوعات هالیوود خارج از کشور و همه کسانی که به ما رای دادند… و همه کسانی که به The Crown، Severance، Ozark و Better Call Saul نیز رای دادند. “و همچنین از همه شما، طرفداران، بینندگان و خوانندگان ما تشکر می کنم.”

در تمام سال‌هایش، سریال «بازی تاج و تخت» شبکه HBO با وجود اینکه یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است، هرگز برنده گلدن گلوب نشده است. اما سریال پیش درآمد اسپین آف House of the Dragon برنده بهترین درام در گلدن گلوب این هفته شد و جورج آر آر مارتین، نویسنده، از این اتفاق غیرمنتظره بسیار هیجان زده است.

بخوانید  ایوان ولز، رئیس Naughty Dog پس از 25 سال بازنشستگی خود را اعلام کرد

بازی تاج و تخت در طول اجرای خود پنج بار نامزد شد اما هرگز برنده نشد، به جز پیتر دینکلیج که برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. اما خود نمایش هرگز برنده نشد. خانه اژدها برنده بهترین درام برای فصل اولش شد، و حتی اگر مارتین نتوانست برای نمایش جوایز در لس آنجلس حضور داشته باشد (“زیرا… خب، من کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و خیلی عقب مانده ام. خیلی از آن…”)، او بسیار خوشحال است که خانه اژدها برنده شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اما وقتی پاکت باز شد، خانه اژدها بود…

مارتین گفت: میگوئل ساپوچنیک (که برای فصل 2 برنمی‌گردد)، میلی آلکاک و اما دارسی جایزه را پذیرفتند و مارتین گفت: “بسیار عالی بود که آنها را در آنجا دیدم.” رایان کوندال، مجری سریال House of the Dragon فصل 2، نتوانست به آنجا بیاید زیرا او برای فصل دوم “در اواسط پیش تولید” در لندن است.