هیدتاکا میازاکی: ما به دنبال تکرار موفقیت الدن رینگ نیستیم

هیدتاکا میازاکی می‌گوید که نه او و نه تیم FromSoftware تلاش نمی‌کنند تا موفقیت Elden Ring را تکرار کنند، که به آنها فضایی برای اشتباه کردن می‌دهد.

توسعه دهندگان کمی در صنعت بازی وجود دارند که بتوانند به موفقیتی که From Software به دست آورده است دست یابند. استودیویی که سریال های موفقیتش در بین منتقدان و بازیکنان در یک دهه و نیم گذشته متوقف نشده است. اگرچه به گفته هیدتاکا میازاکی، مدیر این استودیو ژاپنی، علیرغم تمام لذتی که تیم از موفقیت های قبلی خود تجربه کرده است، توسعه دهندگان Fram هرگز با این ذهنیت کار نمی کنند که “ما در همه پروژه های آینده موفق خواهیم بود.” .

میازاکی در مصاحبه با گاردین اظهار داشت که علیرغم استقبال بی‌سابقه‌ای که الدن رینگ دریافت کرده است، تصمیم‌های داخلی استودیو هرگز بر اساس این که آیا این استودیو همچنان به این سطح از تحسین برمی‌گردد یا نه، گرفته نشده است. این به میازاکی اجازه می دهد تا اعضای تیم اشتباه کنند، و او معتقد است که این رویکرد است که منجر به ارائه بازی های بهتر توسط Framsoft و تصمیم گیری بهتر در استودیو می شود.

میازاکی گفت: «الدن رینگ از نظر میزان موفقیت و بررسی هایی که دریافت کرد، در لیگی متفاوت[از سایر بازی ها]بود. اما کاری که ما به عنوان یک شرکت باید انجام دهیم این است که هرگز این موفقیت را در تمام پروژه های بعدی تکرار نکنیم. هیچ تصمیمی بر اساس این فرض گرفته نمی شود که اگر یک بار بتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم، مطمئناً می توانیم دوباره همان سطح موفقیت را تجربه کنیم.

بخوانید  Ubisoft Forward 2023: زمان شروع، نحوه تماشا و انتظار چه بازی هایی

هیدتاکا میازاکی

این طرز فکر محافظه کارانه به ما امکان می دهد اشتباه کنیم، بازی های بهتری انجام دهیم و حتی تصمیمات بهتری بگیریم. “من فکر می کنم که محافظه کاری در واقع سوخت تیم طراحی بازی ما (برای طراحی بازی های بهتر) است.”

Studio From Software اخیراً نقدهای بسیار مثبتی را برای جدیدترین بسته الحاقی خود برای Elden Ring داشته است و توانسته امتیاز بسیار بالایی از منتقدان و بازیکنان دریافت کند. یک گیمر همچنین در بررسی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring به آن امتیاز 10 داد.

نظرات خود را در مورد بازی های این استودیو با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر