هیدئو کوجیما و پلی استیشن مستندی درباره هیدئو کوجیما ساخته اند



یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در توسعه بازی، هیدئو کوجیما، تمرکز مستند جدیدی است که امروز منتشر شده است که شکل‌گیری استودیوی مستقل او، کوجیما پروداکشنز را روایت می‌کند.

این فیلم مستند به کارگردانی گلن میلنر (Handmade in Hull)، خود را به عنوان ارائه «بینشی نادر از فرآیند خلاقیت هیدئو کوجیما» در راه اندازی استودیوی جدیدش توصیف می کند و شامل مصاحبه هایی با چندین نفر از همکاران سازنده، از جمله گیلرمو دل تورو، می شود. نیکلاس ویندینگ رفن، گرایمز، جورج میلر، نورمن ریدوس، وودکید، چورچس و غیره. این مستند محصول مشترک Kojima Productions، Filmworks و PlayStation Studios است.

کوجیما در دسامبر 2015 رسماً کونامی را ترک کرد و اندکی بعد از تشکیل نسخه جدید کوجیما پروداکشنز خبر داد. چند ماه بعد، در کنفرانس مطبوعاتی پلی استیشن سونی در E3 2016، کوجیما روی صحنه حاضر خواهد شد تا Death Stranding را معرفی کند. خیلی عجیب بازی در مورد زندگی، مرگ و اجتناب از باران در دنیای پسا آخرالزمانی.

Death Stranding تنها یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی بود که کوجیما در دوران حرفه‌ای خود پس از Konami آغاز کرد، زیرا از آن زمان او مجموعه‌ای از پادکست‌ها را شروع کرد، کار روی یک فیلم Death Stranding را شروع کرد و در حال توسعه Death Stranding 2 بود.

علاوه بر همه اینها، کوجیما همچنین در حال کار بر روی یک بازی جدید ایکس باکس است و اخیراً زمانی را پیدا کرده است تا در WWDC 2023 اپل حضور پیدا کند و اعلام کند که Director’s Cut of Death Stranding به مک می آید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Armored Core 6 گیم پلی Soulsborne نخواهد داشت | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS