همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

آینده هرچه باشد، ما فعلا در Warzone Mobile حالت‌ها استاندارد مولتی پلیر و Killstraks را خواهیم داشت و در ادامه نگاهی به لیستی از آن‌ها می‌اندازیم. این محتوا شامل تفنگ‌هایی هم می‌شود که درطول عرضه محدود به بازی اضافه می‌شوند. دقت کنید که بعضی از چالش‌ها در زمان عرضه محدود بازی در دسترس نیستند. چت صوتی – در تمام بازی‌هایی که بالاتر ذکر کردیم، داخل یا خارج از بازی می‌توانید چت صوتی انجام دهید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. کپی قسمتی یا کل هر کدام از مطالب اسجیت تنها با کسب مجوز امکان پذیر است.

  • به محض اینکه از حالت پیش ثبت نام در بیاد و کامل عرضه بشه، تو بازار اضافه می‌کنیم.
  • این عملا نقطه ضعف نیست، اما اینکه راهی به جز تجربه بازی با سلاحی که دوست ندارید به شما تحمیل می‌شود، چندان هم انتخاب مطلوبی نیست.
  • زمانی که Activision رسما اعلام کرد وارزون به موبایل می آید، موضوع گفتگو واقعاً مورد توجه قرار گرفت.
  • با این‌که توسعه دهندگان نسبت به مراحل ساخت بازی ابزار هیجان کرده‌اند، اما هنوز به طور رسمی نام و تاریخ انتشار بازی منتشر نشده.

در صورت نداشتن مجله خبری یک گیمر در بازی، در صفحه باز شده لازم است تا بر روی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه ساخت اکانت بازی منتقل خواهید شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مجموعه رضا جم با مدیریت و سرپرستی محمدرضا میری از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده؛ و مجموعه کاملی از خدمات قانونی بازی های آنلاین را به کاربران ارائه داده. در عنوان سال ۲۰۱۹ مدرن وافر بود که با منو خاصی به نام Gunsmith آشنا شدیم؛ جایی که می‌توانستید اسلحه مورد نظر خود را با اتچمنت‌های آن تقویت کرده و عملکرد آن را بهتر کنید.

بخوانید  دودکش مهم ترین عامل مرگ خاموش است از کلاهک H استفاده کنید تا ایمن بمانید

کالاف دیوتی وارزون | Warzone

پس اولین کار پیدا کردن سلاح و تجهیزات مورد نیاز خواهد بود تا بتوانید جان سالم به در ببرید. کشته شدن سریع در بازی های اینچنینی بسیار دردناک خواهد بود.اما نگران نباشید این بازی چندین مکانیزم حیات دوباره برای شما فراهم می آورد و بازیکنانی که کشته می شوند، اگر هنوز یک هم تیمی زنده داشته باشند به گولاگ فرستاده می شوید. سپس نوبت رقابت تک به تک شما با حریفی که همانند شما مرده است می رسد؛ در صورتی که در این نبرد برنده شوید،این امکان را خواهید داشت که مجدد وارد بازی شوید. از نظر گیم پلی، سازندگان سعی کرده‌اند تا برای بازی کالاف دیوتی وارزون 2 از همان سیستم مشابه با وارزون 1 استفاده کنند. مثل سایر عناوین سبک بتل رویال، شما از بالا توسط یک هواپیما وارد منطقه می‌شوید، سپس به پایین می‌پرید و برای زنده ماندن تلاش می‌کنید. همان­طور که عرض کرده بودیم، کالاف دیوتی وارزن برای رایانه­ ها منتشر شده بوده و مدتی است که نسخه کالاف دیوتی موبایل در دست قرار دارد.

همه اپراتورها در این بازی جذاب

همه‌چیز با جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده و از موارد صوتی بگیرید تا جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها و حتی سیستم کنترل بازی، همگی برای بازی با صفحه گوشی بهینه‌سازی شده‌اند. همه‌چیز مهیاست تا یک بازی شگفت‌انگیز را روی گوشی خود نصب کنید. گیم رویال یکی از بهترین و ارزان ترین سایت های خرید سی پی وارزون موبایل میباشد. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی خرید سی پی وارزون موبایل شاهد پیش‌نیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی باشیم.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

چرا سی پی وارزون موبایل خریداری کنیم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند. اما هیچ کدام آنقدر بد یا وحشتناک نیستند که بگوییم Call of Duty Mobile بهتر است یا Warzone. در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند.

http://badorclothesworkshop.ir