همه چیز جدید در فصل 3 Fortnite Chapter 4

هشت پوسته جدید، از جمله Meowscles با تم تابستان و Optimus Prime، در Battle Pass این فصل گنجانده شده است. شش شخصیت اصلی Epic دیگر نیز گنجانده شده است. می‌توانید همه آن‌ها را اینجا ببینید و پس از پایان مهلت زمانی که یک گالری کامل Battle Pass را برای مطالعه شما داریم، همراه با تصاویری از بیش از 100 جایزه برای باز کردن قفل این فصل، به ما بپیوندید.

برنامه این فصل را کشف کنید.
برنامه این فصل را کشف کنید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بدون لوت استخر جدید فصل جدیدی نخواهد بود، اینطور نیست؟ این فصل از چندین مورد دلخواه پرده برداری می کند و سلاح های کاملاً جدید متناسب با موضوع Wilds را معرفی می کند. تمام سلاح های فصل 4 فصل 3 و غارت را در اینجا پیدا کنید.

سلاح های عجیب و غریب و افسانه ای

یکی از سلاح های جدید این فصل، بومرنگ سینتیک است که بسیار شبیه تبر کریتوس یا چکش ثور عمل می کند. اگر می‌خواهید نه تنها یکی را پیدا کنید، بلکه مهارت‌های خود را کامل کنید، با ما همراه باشید، زیرا متخصص اسلحه‌های Fortnite ما در حال جمع‌آوری راهنمایی در مورد آن است.

تابلوهای کار توضیح داده شده است

فصل 3 Fortnite فصل 4 اینجاست، و شما می دانید که چه معنایی دارد: پوسته های جدید نبرد پاس، مکان های نقشه جدید، سلاح های جدید و موارد دیگر.

برای تجهیز چیزی بالاتر از رقبا، باید در مورد سلاح‌های عجیب و غریب و اسطوره‌ای بازی تحقیق کنید. ما همه آنها را برای راحتی شما روی نقشه ترسیم می‌کنیم و به زودی یک راهنما در اینجا پیدا خواهید کرد. مسلماً ستاره نمایش، تفنگ ساچمه ای جدید Mythic Drum است، بنابراین به زودی منتظر راهنمای ما باشید.

تغییرات نقشه

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

Epic ترجیح می‌دهد که یک رئیس درون‌بازی را آشکارا نشان ندهد، در عوض به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خودشان به یک مرحله نهایی برسند. در حال حاضر در حال جست و جوی جزیره هستیم و اگر رئیسی برای مقابله در روز پرتاب وجود داشته باشد، گزارش خواهیم داد.

بومرنگ جنبشی توضیح داد

قبل از اینکه وارد فصل جدید شوید، در اینجا مطلقاً همه چیزهایی که باید در مورد فصل 4 فصل 4 Fortnite بدانید، از جمله کراس اوور ترانسفورمرز، اسلحه جدید Mythic Drum و راه‌های جدید برای گشت و گذار در جزیره وجود دارد. به طور ناگهانی با موضوع جنگل.

گذرنامه نبرد فصل 4 فصل 3

هفت نسخه واقعیت افزوده جدید در این فصل به همراه چندین نسخه بازگشتی دیگر به Fortnite می آیند. یکی از موارد جدید حتی بدون در نظر گرفتن سلاح شما به شما دید گرمایی می دهد. ما اکنون در حال آماده سازی یک راهنما برای تمام افزایش های جدید هستیم، پس با ما همراه باشید.

مکان های NPC

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

مبارزه با رئیس PvE

آلبوم عکس

سلاح های جدید

اندازه:

بخوانید  Naughty Dog ممکن است آخرین ما نباشد قسمت 3 | اخبار گیم اسپات

نقشه جدید شامل سه نقطه دیدنی در جنگل سوزان، گل هایی با جلوه های بازی، نوع حشره بسیار خشمگین و انگورهای له شده است. در اینجا درباره نقشه فصل 4 فصل 4 بیشتر بدانید.

افزایش های جدید

از فصل گذشته، Fortnite شروع به کمک به بازیکنان برای ردیابی NPCها کرد، اما هنوز کمی کار برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین ما اکنون کار سختی را برای شما انجام می‌دهیم. به زودی برای راهنمای مکان‌های NPC فصل 4 فصل 4 ما دوباره بررسی کنید.

نحوه جوجه کشی از تخم رپتور

رپتورها دوباره در جزیره پرسه می زنند – اگرچه خوشبختانه در نهایت می توانید آنها را اهلی کنید. اما گاهی اوقات با تخم های آنها روبرو می شوید و حتی نیازی به اهلی کردن آنها ندارید. ما به زودی راهنمای جوجه کشی تخم رپتور را برای شما آماده خواهیم کرد.

Fortnite تابلوهای شغلی جدیدی را اضافه می کند، بسط بردهای جایزه که آنها را به چیزی که در Warzone می بینید نزدیک می کند. انواع جدیدی از ماموریت های پاداش طلا را می توان انجام داد، بنابراین برای راهنمای کامل این خطرات شغلی جدید با ما همراه باشید.

راه اندازی چالش های روز

سرزمین های وحشی مستحکم | پارتی بازی تابستانی 2023