همه مکان های Hawezar Altar of Lilith در دیابلو 4

مانند سایر مناطق جهان باز در Diablo 4، محراب های لیلیت در Hawezar در گوشه ها قرار گرفته و در داخل منطقه پنهان شده اند. اگر به منطقه ای در یکی از نقشه های بالا نزدیک می شوید و نمی توانید بلافاصله محراب را پیدا کنید، باید شروع به جستجوی مسیرها یا مناطق کوچک در منطقه کنید. اگر وجود نداشته باشد، برخی از محراب ها در پشت اشیاء شکستنی یا در ساختمان ها پنهان می شوند. حتی چند محراب در قلعه ها وجود دارد – قلعه های سخت در جهان – اما لازم نیست پس از ورود آنها را کامل کنید، فقط می توانید بعد از گرفتن محراب از آنجا خارج شوید.

یافتن یک محراب لیلیث همچنین 10 امتیاز شهرت منطقه ای را فراهم می کند. هر منطقه شهرت خاص خود را دارد، با پنج سطح پاداش در سطوح مختلف شهرت کلی ارائه می شود. جمع آوری تمام محراب های لیلیث در یک منطقه، بسته به سطحی که در حال حاضر در آن هستید، تقریباً یک سطح از شهرت را فراهم می کند.

منطقه باتلاق هاوزار که در جنوب شرقی Sanctuary واقع شده است، جایی است که قسمت پایانی کمپین Diablo 4 در کل این منطقه در آن انجام می شود. اگرچه یافتن این زیارتگاه ها دشوار است، اما ما نقشه کاملی از تمام 34 زیارتگاه لیلیت در هوازار داریم.

همه مکان های حوزار محراب لیلیت

هوازار شمالی

محراب های حوازار شمالی لیلیت
محراب های حوازار شمالی لیلیت

هوازار جنوبی

محراب هاوزار جنوبی لیلیت
محراب هاوزار جنوبی لیلیت

برای راهنمایی‌های بیشتر Diablo 4، مانند ساخت کلاس‌ها، مرکز راهنمای Diablo 4 GameSpot را بررسی کنید.

جمع آوری یک محراب لیلیث در دیابلو 4 دو نوع مزیت را به همراه دارد. اولی فوری ترین جایزه است که مزیتی دائمی برای همه شخصیت های شما در همان دنیا فراهم می کند. این جایزه می تواند شامل افزایش حداکثر سلامتی، افزایش حداکثر ظرفیت زمزمه ابول ها و افزایش آمار ثابت مانند مهارت +2 باشد.

بخوانید  توسعه دهندگان Baldur's Gate 3 نظرات خود را در مورد هر 12 کلاس به اشتراک می گذارند

نقشه ها و راهنماهای بیشتر Altar of Lilith در GameSpot:

قربانگاه های لیلیت برای چیست؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.