هر نسخه الحاقی Destiny 2 را که تاکنون منتشر شده است با قیمت 40 دلار بر روی رایانه شخصی دریافت کنید



الحاق بعدی Destiny 2، The Final Shape، اواخر ماه ژوئن منتشر خواهد شد و بازیکنان PC می توانند با بازی جدید Humble، کل داستان بازی را با قیمتی کمتر تجربه کنند. Destiny 2: داستان تا اینجا. این بسته شامل شش نسخه الحاقی DLC است که تمام محتوای قابل پخش در تمام شش سال بازی را با تنها 40 دلار پوشش می دهد، که کمتر از هزینه بسیاری از این بسته ها در زمان عرضه است.

اگر نمی‌خواهید 40 دلار بپردازید، می‌توانید نسخه‌های کوچک‌تر بسته با محتوای کمتر را نیز دریافت کنید، با گزینه 8 دلاری شروع کنید که شامل Destiny 2: Forsaken Pack و Destiny 2: Shadowkeep است که به ترتیب سال‌های دوم و سوم را تشکیل دادند. نسخه 12 دلاری سه الحاق دیگر اضافه می کند: Destiny 2: Beyond Light، Destiny 2: Bungie 30th Anniversary Pack و Destiny 2: The Witch Queen.

با 20 دلار، هر 6 بسته DLC اصلی، از جمله هر پنج بسط لایه قبلی و آخرین نسخه، Destiny 2: Lightfall را دریافت می کنید. با این حال، اگر 40 دلار بپردازید، هر شش الحاقیه به‌علاوه سیزن پس Destiny 2: Lightfall را دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد تا قبل از انتشار The Final Shape کاملاً عقب‌نشینی کنید.

بازیکنان می توانند بازی پایه Destiny 2 را به صورت رایگان در استیم دانلود کنند و تمام بسته های DLC خریداری شده از طریق این پیشنهاد Humble Bundle به عنوان کدهای رسمی بازی Steam ارائه می شوند. پیشنهاد برای نسخه‌های رایانه‌های شخصی کنسولی یا غیراستیم بازی در دسترس نیست.

فروتن Destiny 2: داستان تا اینجا تا چهارشنبه 28 فوریه موجود است.

بخوانید  بازیگر نقش دینا در فصل دوم سریال The Last of Us معرفی شد.

در حالی که این بسته تمام محتوای قابل بازی Destiny 2 را در حال حاضر در اختیار شما قرار می دهد، می توانید تجربه Destiny 2 خود را با پیش خرید نسخه Steam تکمیل کنید. فرم نهایی در GMG فقط برای 41 دلار (به جای 50 دلار)، یا بسته توسعه و سیزن پس برای 82 دلار (به جای 100 دلار). این قیمت ها منحصر به فرد است XP WYD اعضایی که عضویت آن ها رایگان است، اما برای باز کردن تخفیف ها، باید ۱ دلار یا بیشتر خریداری کنید. شما همچنین می توانید نسخه استاندارد The Final Shape را در Fanatical پیش خرید کنید برای 42.49 دلار (به جای 50 دلار) یا نسخه با سیزن پس به قیمت 85 دلار (به جای 100 دلار) تا 27 فوریه.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر