هر شایعه و نشت برای The Game Awards 2022 | GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

با توجه به کنایه های اخیر خود کوجیما، و همچنین این واقعیت که این مرد دارای گواهینامه برادران با تهیه کننده و مجری جوایز بازی، جف کیلی است، به نظر می رسد که عنوان بعدی نویسنده بازی در راه باشد، تقریباً اجتناب ناپذیر است. در 1 دسامبر، کوجیما تصویری با سه لوگو و زیرنویس “شروع یک سفر جدید” در توییتر منتشر کرد.

چند روزی با The Game Awards فاصله داریم، با درز و شایعات به سرعت و سخت. در اینجا خلاصه ای از بزرگترین چیزهایی است که انتظار داریم در این رویداد ببینیم.

امسال، اقیانوس مطلقی از شایعات، درزها و شوخی‌ها در مورد Kojima Productions و آنچه که احتمالاً در آینده روی آن کار می‌کنند وجود دارد. یک بازی ترسناک؟ سریال گلچین؟ دنباله ای برای Death Stranding؟ متال گیر سالید 6؟

خوب این آخرین موردی که من اختراع کردم، اما اگر چه؟

طبق گزارش‌های داخلی، کوجیما پروداکشنز در حال کار بر روی دو بازی است: یک عنوان ترسناک به نام Project Overdose که قبلاً فیلم‌های آن به بیرون درز کرده است و دیگری Death Stranding 2. تئوری غالب این است که این لوگوها که با مسئول فیلم نیز حضور داشتند، نشان می‌دهند که بازیگران Ellie Fanning و Shiori Kitsuna بخشی از این پروژه خواهند بود و به جای Death Stranding 2 با Overdose گره خورده اند. تصاویر فاش شده قبلی همچنین نشان دادند که Margaret Qualley، بازیگر شخصیت Death Stranding Mama نیز در این بازی حضور دارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار، و هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه آیا Overdose انحصاری خواهد بود یا خیر، در حال کار بر روی Xbox نیست، اما امیدواریم که بسیاری از این جزئیات آشفته تا پایان The Game Awards روشن شوند.

بخوانید  شکایت از Volvo به دلیل استفاده از فناوری‌های بازخورد لرزشی در Steam Deck

این احتمال وجود دارد که نگاهی اجمالی به دنباله آینده Star Wars Jedi: Fallen Order داشته باشیم. جدی: Fallen Survivor. به گفته جف گراب از سایت خواهر گیم اسپات، Giant Bomb، بازی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد و انتظار می رود عنوان در مارس 2023 عرضه شود. در ادامه، Insider Gaming جزئیات خاصی را در مورد حضور بازی در جوایز Game ارائه کرد، از جمله تریلر جدید، تاریخ انتشار. و جزئیات پیش سفارش

این با افشای اخیر کتابی به نام Jedi: Battle Scars مطابقت دارد که فاصله پنج ساله پایان Fallen Order و شروع Survivor را پر می کند.

Jedi: Survivor و Overdose فقط نوک کوه یخ هستند که از The Game Awards انتظار دارید. بقیه شایعات عبارتند از: حضور Diablo IV با پیش‌سفارش‌های زنده در طول نمایش، FF XIV بیشتر، به‌ویژه زمانی که تهیه‌کننده آن Naoki Yoshida در این رویداد تایید شد، به‌روزرسانی‌ها برای Among Us، اخبار ناشر 505، ظاهری بالقوه بهتر. در Tekken 8، و یک بازی احتمالی از بازی بعدی توسط Josef Fares و Hazelight، کارگردان و استودیوی بازی که برنده بازی سال The Game Awards بود. سال گذشته، It Takes Two. تایید شده است که جوزف نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد.