هر بسته بازی Steam را می توانید اکنون از Fanatical And Humble خریداری کنید

چندین بسته دیگر نیز آماده خرید هستند، که بسیاری از آنها به شما امکان می دهند بسته خود را از لیست طولانی بازی ها ایجاد کنید. و اگر چیزی از Fanatical بخرید، یک دریافت خواهید کرد کوپن تخفیف 5 درصدی برای خرید بعدی شما در مورد Humble، بسیاری از بسته های آن به شما اجازه می دهند “هرچه می خواهی بپرداز” اضافه کردن چند بازی به مجموعه خود را با تنها چند دلار آسان می کند. هر بازی که در این باندل ها دریافت می کنید یک کلید Steam است.

یکی از بهترین باندل ها این است بسته کامل استاکر، که Stalker: Clear Sky، Stalker: Shadow of Chernobyl و Stalker: Call of Pripyat را تنها با 7.49 دلار عرضه می کند که از 40 دلار کاهش یافته است. و با نزدیک شدن به Stalker 2، زمان عالی برای تجربه تیراندازی هولناک است. به چیزی بیشتر برای خانواده نیاز دارید؟ سپس می توانید آن را بگیرید Family Game Night: ScreenTime Together Pack برای دریافت ده بازی با قیمت 10 دلار. در این مدت، بسته جدید پادشاهی ها همراه با چند بازی اخیرا منتشر شده تنها با قیمت 9 دلار.

به دنبال این هستید که دسته ای از بازی ها را بدون از دست دادن مقدار زیادی پول نقد کنید؟ سپس می‌خواهید آخرین باندل‌های Humble و Fanatical را بررسی کنید، که به شما فرصت می‌دهد ده‌ها بازی را فقط با چند دلار به ثمر برسانید. حتی جذاب است تعداد زیادی تخم مرغ مرموز که تا 20 کلید Steam اسرارآمیز را با قیمت 13.49 دلار جمع‌آوری می‌کند (اگر مشتاق یک سورپرایز هستید عالی است).

بخوانید  نمایش قابلیت های دسته دوال سنس پلی استیشن 5 در تریلر جدید Forspoken

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

در زیر یک نمای کلی از تمام بسته های بازی موجود از Fanatical و Humble آورده شده است. حتماً همه بسته‌ها را مرور کنید، زیرا برخی از جواهرات بزرگ در کاتالوگ‌ها از جمله The Evil Within 2، Coromon، Splasher و بسیاری دیگر پنهان شده‌اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.