هر بسته بازی رایانه ای ارزانی که می توانید همین الان بخرید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در مجموع، بیش از دوازده باندل در Fanatical قابل خرید هستند – و هر بازی در باندل ها در Steam قابل بازخرید است (منهای پک کوئست واقعیت مجازی، که توسط Oculus ارائه شده است). به این ترتیب، این بسته‌ها راهی عالی برای تهیه بازی‌های ارزان Steam Deck ارائه می‌کنند. در اینجا یک نمای کلی از هر بسته در حال حاضر موجود است. مطمئن شوید که آنها را به زودی بررسی کنید، زیرا مشخص نیست که بیشتر آنها تا چه زمانی باقی خواهند ماند.

یکی از بهترین بسته های موجود امروزی است بسته بازی Essential Metroidvania. این هفت بازی را با قیمت فقط 15 دلار ارائه می دهد، از جمله Hollow Knight، Bloodstained، Rain World و Blasphemous. فروتن نیز عالی ارائه می دهد بسته چند نفره، با پرداخت حداقل 12 دلار – به اضافه تعداد انگشت شماری از بازی های آنلاین عالی دیگر، Destiny 2: Beyond Light و Borderlands 3: Super Deluxe Edition را در اختیار شما قرار می دهد.

باندل های Fanatical به اندازه دو مورد بالا جذاب هستند (و وجود دارد زیاد بیشتر. این به ویژه برای مجموعه پرستیژ، که به شما امکان می دهد چند بازی را با قیمت پایه فقط 15 دلار بسته بندی کنید. می‌توانید از میان کاتالوگ‌هایی که شامل Skyrim، Prey، Wasteland 3، و Saints Row: The Third Remastered می‌شود، یکی را انتخاب کنید، که آن را راهی عالی برای افزودن بازی‌های سطح بالا به کتابخانه Steam خود می‌کند.

بخوانید  جزییات آپدیت جدید ایکس باکس؛ از حذف نویز تا پیوستن به بازی دوستان

اگر می‌خواهید بازی‌های Steam را بدون ضرر و زیان تهیه کنید، بهتر است نگاهی دقیق‌تر به Humble و Fanatical بیندازید. هر دو ویترین در حال حاضر بسته‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهند، که اضافه کردن ده‌ها بازی به کتابخانه‌تان را آسان می‌کند و در عین حال در حد بودجه خود باقی می‌ماند.