هر آنچه باید درباره میراث هاگوارتز بدانید

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

طبق گفته آمازون، این بازی برای نینتندو سوییچ نیز در 25 جولای 2023 منتشر خواهد شد.

«میراث هاگوارتز» در اواخر دهه 1800، قبل از کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر، و زمانی که فینیاس نیگلوس بلک مدیر مدرسه هاگوارتز بود، اتفاق می‌افتد. فینیاس پدربزرگ سیریوس بلک، بالاتریکس لسترنج و نارسیسا مالفوی است. خوانندگان کتاب ممکن است به یاد بیاورند که پرتره فینیاس اطلاعاتی در مورد هری، رون و هرمیون از طریق پرتره او در هاگوارتز به اسنیپ درز می کرد. نقش فینیاس را سایمون پگ بازی می‌کند، و به ویژه، او اهمیت زیادی به سمت مدیر نمی‌دهد، اما در عوض صرفاً به خاطر اعتبار آن این کار را به عهده گرفت. یکی دیگر از معلمان این دوره در واقع یک ویزلی است.

اگرچه این یک خودپسندی است، اما خود گیم پلی بازی یک بازی اکشن-RPG جهان باز است، با یک سیستم رزمی عمیق که به شما امکان می دهد انواع جادوهای جهان جادوگر، از جمله هنرهای تاریک، مانند Avada Kedavra را کنترل کنید.

بخوانید  Deep Rock Galactic: Survivor با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان مواجه شده است

شخصیتی که شما بازی می کنید یک دانش آموز در پایان سال پنجم است که به تازگی در هاگوارتز شروع می کند و بنابراین باید به دیگران برسد. از آنجایی که شما عقب مانده اید، وزارت سحر و جادو یک راهنمای میدانی جادویی به شما قرض داده است تا به شما کمک کند با دانش آموزان دیگر همگام شوید – که شما را با روش هایی برای یادگیری و رشد در اطرافتان آشنا می کند.

Hogwarts Legacy برای PS5، Xbox Series X|S و PC در تاریخ 10 فوریه 2023 منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 4 آوریل 2023 برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.