هر آنچه از iOS 17 انتظار داریم

اپل در حال توسعه برنامه ای است که به کاربران امکان می دهد فعالیت ها و افکار خود را از طریق گزارش های زندگی روزمره پیگیری و ثبت کنند. به گفته وال استریت ژورنال، این برنامه با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر تعیین می کند که یک روز معمولی چگونه به نظر می رسد. به عنوان مثال، چقدر زمان در خانه یا محل کار سپری می شود.

موضوعاتی را پیشنهاد می کند که کاربر ممکن است بخواهد درباره آنها بنویسد. همچنین می تواند دوستانی را که در این نزدیکی هستند شناسایی کند. این برنامه می تواند با پیامک و تماس های تلفنی یکپارچه شود، اما تمام داده ها و تجزیه و تحلیل های روزانه بر روی دستگاه انجام می شود. انتظار می‌رود اپلیکیشن ژورنالینگ با iOS 17 معرفی شود.

جزیره پویا

به عنوان مثال، رابط Siri روی صفحه را می توان با Dynamic Island ادغام کرد و باعث می شود پاپ آپ های Siri در آیفون کمتر مزاحم شوند. رابط سیری فعلی فضای صفحه نمایش زیادی را اشغال می کند و جایگزینی آن با جزیره پویا به برجسته شدن محتوای روی صفحه کمک می کند.

پشتیبانی از هدست واقعیت ترکیبی

به گفته منبعی از فروم MacRumors که برنامه های اپل را در گذشته به درستی پیش بینی کرده است، iOS 17 احتمالاً تغییرات عمده ای را در مرکز کنترل داخلی ایجاد خواهد کرد. یک مرکز کنترل اصلاح شده باید یکی از بزرگترین تغییراتی باشد که در iOS 17 ایجاد می شود. اما در حال حاضر، مشخص نیست که چه تغییرات خاصی فراتر از UI و سفارشی سازی در راه است. مرکز کنترل از زمان عرضه iOS 11 در سال 2017 به روز رسانی قابل توجهی را ندیده است.

گفته می شود که اپل در حال بهبود Dynamic Island است تا بتواند کارهای بیشتری انجام دهد. ظاهراً بخش بازاریابی اپل تیم توسعه را تحت فشار قرار داد تا قابلیت‌های Dynamic Island را افزایش دهد. زیرا مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون ۱۵ در صورت عرضه از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.