هر آنچه از اولین رویداد Unpacked 2023 انتظار داریم

خوشبختانه، سامسونگ تماشای رویداد آینده Galaxy Unpacked 2023 را آسان کرده است. روش های مختلفی برای انجام این کار در زیر ذکر شده است.

1. در samsung.com تماشا کنید

صفحات رسمی سامسونگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب نیز این رویداد را پخش خواهند کرد. برای دسترسی حتما اکانت های رسمی شرکت را دنبال کنید. همچنین می توانید برای تماشای زنده این رویداد هشتگ #samsungunpacked را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی جستجو کنید.

3. زومیت کنید

رویداد اوت Unpacked احتمالاً گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z را به نمایش می‌گذارد.البته نمی‌توان در مورد این گوشی‌های هوشمند چیزی گفت زیرا اطلاعات خاصی در دسترس نیست.

مطمئناً این یک رویداد هیجان انگیز برای طرفداران سامسونگ در سراسر جهان خواهد بود. با رونمایی از دستگاه های جدید گلکسی، طرفداران این برند می توانند شاهد نسل دیگری از محصولات محبوب این غول کره جنوبی باشند.

در این مقاله سعی کرده ایم تمام اطلاعاتی را که تا کنون از اولین گلکسی Unpacked 2023 دریافت کرده ایم خلاصه کنیم تا در حین خواندن این مقاله متوجه شوید که چه انتظاری دارید.

وب‌سایت رسمی سامسونگ این رویداد را به صورت زنده پخش می‌کند تا بتوانید آن را مستقیماً از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود تماشا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Samsung.com مراجعه کرده و به دنبال تب “Live” بگردید.

2. شبکه های اجتماعی سامسونگ را دنبال کنید

در نهایت لازم به ذکر است که در سال 2022 شاهد سه رویداد UNPACKED بودیم. در سومین رویداد دستگاه های سری گلکسی A نمایش داده شدند. این اولین باری بود که سامسونگ رویدادی انحصاری برای سری گلکسی A برگزار کرد. چه کسی می‌داند، ممکن است در سال 2023 شاهد رویدادی مشابه برای سری گلکسی A باشیم!

بخوانید  توسعه دهنده Sonic Frontiers به ​​محصولات Sonic بیشتری که در سال 2023 عرضه می شوند اشاره می کند

چگونه Galaxy Unpacked 2023 را تماشا کنیم؟

به نظر شما، دوستان زومیت، در رویداد Samsung Galaxy Unpacked شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود؟

با وجود هیجان و انتظار فراوان پیرامون Unpacked 2023، بسیاری از مردم مشتاق هستند تا دریابند چگونه آن را به صورت زنده تماشا کنند.

مانند هر سال رویداد Unpacked توسط تیم زومیت به صورت زنده پوشش داده می شود و شما می توانید این رویداد را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی ما دنبال کنید.

آخرین کلمه