هریسون فورد ثابت کرد که او بهترین بازیگر مارول در مصاحبه جدید است

فورد رسماً در اکتبر 2022 به MCU ملحق شد، زمانی که اعلام شد که او جایگزین ویلیام هرت فقید به عنوان وزیر تادئوس راس خواهد شد، کسی که برای اولین بار در سال 2008 در هالک شگفت‌انگیز بازی کرد تا بیوه سیاه در سال 2021، قبل از مرگ او در مارس 2022. جزئیات درباره این فیلم کم است، اما آنتونی مکی در نقش سم ویلسون، کاپیتان آمریکای جدید پس از بازنشستگی استیو راجرز، در آن بازی خواهد کرد. این فیلم همچنین یکی از قدیمی‌ترین صخره‌های MCU را خواهد گرفت. در پایان بازی The Incredible Hulk، یک دارت به ظاهر The Leader، یکی از دشمنان اصلی هالک و یک کارت اسنپ واقعا آزار دهنده مارول اشاره کرد. او در نظم نوین جهانی به عنوان یکی از آنتاگونیست ها ظاهر می شود. کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی برای 3 می 2024 برنامه ریزی شده است.

اگر تا به حال هریسون فورد را در مصاحبه ای تماشا کرده باشید – به ویژه در مورد جنگ ستارگان، مجموعه فیلم دیگری با طرفداران اختصاصی و داستان مفصل – می دانید که فراتر از اطلاعاتی که مستقیماً به شخصیت او مربوط می شود، فورد به خود زحمت نمی دهد هر چیزی را در مورد فیلمنامه یا جزئیات این فیلم ها نگه دارید. حتی در آن زمان، او فقط حداقل های مورد نیاز خود را می آموزد. به نظر نمی رسد که این او را از بازی مداوم لذت بخش در فیلم هایش باز دارد، و همیشه در مصاحبه هایی مانند این منبع طنز است.

هریسون می گوید: «من اجازه دارم هر آنچه را که می دانم به شما بگویم. “هر چیزی از من بپرس.”

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: از Pillars of Eternity تا شبیه ساز کشاورزی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

استودیو مارول، مانند SHIELD در داستان های مارول، یک سازمان مخفی است که بر ابتکاری برای معرفی انتقام جویان و سایر قهرمانان به جهان نظارت می کند. آنها دوست ندارند اسپویلرها زودتر از موعد منتشر شوند – یک اسپویلر نابجا می تواند با افشای اطلاعات درباره یک فیلم، متضمن اطلاعات درباره فیلم دیگر و غیره یک اثر دومینو داشته باشد. و به همین دلیل است که هریسون فورد مرد عالی برای ایفای نقش در یک فیلم مارول است.

هریسون فورد برای صحبت در مورد ایندیانا جونز و Dial of Destiny در The Late Show با استیون کولبرت توقف کرد. پس از صحبت در مورد فناوری پیری زدایی که در این فیلم استفاده شده است، کولبرت از فورد می پرسد که آیا می تواند چیزی در مورد فیلم آینده کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی به مخاطب بگوید؟

پاسخ کولبر را متحیر کرد، کسی که تلاش می‌کرد تا یک سوال مطرح کند، قبل از اینکه در نهایت بپرسد “محل فیلم کجاست؟”

فورد پاسخ داد: نمی دانم.

هر مجری تلویزیونی نمی تواند صبر کند تا جزییات شگفت انگیزی در مورد MCU از یکی از بازیگران خود دریافت کند. تا آنجا که به فورد مربوط می شود، شما چیزی از او دریافت نخواهید کرد – او فقط اهمیتی نمی دهد. شما نمی توانید فیلم هایی را که درباره آن ها چیزی نمی دانید اسپویل کنید. تقریباً می توانیم تصور کنیم که رئیس استودیو مارول، کوین فایگ، هنگام تماشای مصاحبه لبخند می زند و سر تکان می دهد.

بخوانید  تریلر رسمی Fortnite x My Hero Academia (Deku، Bakugo، All Might، Ochaco)