هرکول پوآرو در تریلر ترسناک ونیز با یک روح ترسناک ملاقات می کند

درست است، ما در مورد ارواح صحبت می کنیم. تریلر زیر را تماشا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سومین فیلم پوآرو که برانا کارگردانی و در آن بازی کرد، یک تسخیر در ونیز بر اساس رمان مهمانی هالووین اثر آگاتا کریستی ساخته شده است. این تریلر اما به جز یک کودک مرده در مرکز داستان و حضور پوآرو، هیچ شباهتی به این داستان (که در انگلستان می گذرد) ندارد. این رمان یک داستان ارواح نبود – فقط یک معمای قتل پیچیده دیگری بود که حل آن به ذهنی مانند پوآرو نیاز داشت. بنابراین نام تغییر می کند.

تریلر این زاویه سخت را به فروش می‌رساند و صحنه‌ای طولانی برای تریلر دارد که در آن پوآرو در مقابل آینه حمام ایستاده و دختر مرده را با موهای خیس پشت سر خود می‌بیند. سریع می چرخد، اما کسی آنجا نیست.

آیا این وضعیت واقعاً ماوراء طبیعی است؟ آیا هرکول پوآرو باید از ارواح واقعی پیشی بگیرد و از آنها پیشی بگیرد؟ یا این همه فقط یک پرده دود است؟ می‌توانید بفهمید که بازی A Haunting in Venice در سپتامبر چه زمانی به سینماها می‌آید.

هرکول پوآرو ساخته کنت برانا در اولین تریلر فیلم A Haunting in Venice بازگشته است. و این بار ممکن است با دشمنی روبرو شود فراتر قبر، به جای کسی که به سادگی مردم را قرار می دهد که در یک قبر.

بخوانید  404: یافت نشد - GameSpot

همانطور که در تریلر مشاهده می شود، داستان حول محور دختر جوانی می چرخد ​​که یک سال قبل از اتفاقات فیلم در ونیز درگذشت. شخصیت میشل یو به مادر دختر کمک می‌کند تا با دختر صحبت کند – اما یک نفر در جریان آن کشته می‌شود و حالا پوآرو باید نوع جدیدی از پرونده را حل کند: یک پرونده ماوراء طبیعی.