نیکول کیدمن و مایا ارسکین در سریال کوتاه مدت The Perfect Nanny شبکه HBO بازی کردند.

نیکول کیدمن و مایا ارسکین در مینی سریال درام The Perfect Nanny شبکه HBO بازی خواهند کرد.

ساری کامل از Blossom Films، عید کوچولو از Why Not Productions و Fیلیپ گودو Pan-Europeenne تهیه کننده اجرایی مینی سریال درام The Perfect Nanny است. Legendary Entertainment و HBO در ساخت این سریال کوتاه نقش دارند.

نیکول کیدمن علاوه بر سریال The Perfect Nanny، تهیه کننده اجرایی سریال Expats در Amazon Prime Video است. لولو وانگ و سریال Lioness شبکه آنلاین پارامونت پلاس ایفای نقش می کند. مایا ارسکین در حال حاضر مشغول کار بر روی اقتباس تلویزیونی آقای و خانم اسمیت (آقا و خانم اسمیت) برای آمازون است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم نیکول کیدمنبازیگر برنده اسکار و مایا ارسکین، ستاره سریال PEN15 (Pen15) برای ایفای نقش های اصلی سریال کوتاه The Perfect Nanny از شبکه HBO قرارداد امضا کرد. این سریال درام بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده است لیلا سلیمانی انجام خواهد شد.

سریال The Perfect Nanny نشان‌دهنده همکاری دیگری بین نیکول کیدمن و HBO است که سریال‌های درام تحسین‌شده Big Little Lies و The Undoing را تولید کرده است. مایا ارسکین خالق و فیلمنامه نویس این سریال درام است. او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی با نیکول کیدمن همکاری می کند.

رمان فرانسوی بچه نگهدار ایده آل نوشته لیلا سلیمانی در واقع از قتل های تکان دهنده دو کودک در خانواده الهام گرفته شده است. کریم در سال 2012 نوشته شده بود که آنها توسط پرستار پاره وقت خود با ضربات چاقو کشته شده اند. HBO در خلاصه داستان مینی سریال درام The Perfect Nanny می نویسد: «یک پرستار بچه به ظاهر ایده آل برای یک زوج جوان با دو فرزند خردسال شروع به کار می کند، اما ماهیت کمک کننده او در نهایت شیطانی می شود.

بخوانید  بازی Destiny 2: Lightfall Strand Fragments امروز، بیش از یک هفته قبل، باز می شود