نیکلاس کیج هشدار می دهد که دراکولای او در رنفیلد زمان زیادی از صفحه نمایش ندارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

کیج، به طور طبیعی، فکر می کند که با اجرای خود از دراکولا در رنفیلد به این مهم دست یافته است. اما فیلم درباره او نیست، بنابراین دراکولا چندان ظاهر نمی شود.

“من زمان زیادی برای اکران ندارم. این واقعاً فیلم نیک هولت است و درباره رنفیلد است. من مانند روایت دو ساعته، وقت نداشتم تا عمیقاً در ترحم دراکولا بگردم. اما من زمان کافی برای نمایش در اختیار داشتم تا بتوانم یک سبک پاپ آرت را برای این شخصیت ایجاد کنم که امیدواریم کمک خوبی به سایر اجراکنندگانی باشد که این کار را انجام داده اند و دیدگاه خود را نسبت به این شخصیت افسانه ای داشته اند. هم در ادبیات و هم در فیلم.»

در دیگر اخبار نیکلاس کیج، این بازیگر گفت که او یکی از طرفداران بزرگ Star Trek است و علاقه ای به حضور در پروژه جنگ ستارگان ندارد.

کیج اشاره کرد که چگونه شخصیت دراکولا در طول سال ها بارها در رسانه ها ظاهر شده است – گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات … نه. کیج می‌گوید که می‌خواهد “در کنار انجام کاری جدید و کاری که به بیرون می‌پرد” باشد.

در رنفیلد، شخصیت هولت تلاش می کند تا به طور موثری از دراکولا جدا شود، اما خداحافظی آنقدرها هم آسان نیست. کارگردانی این فیلم بر عهده کریس مک‌کی است که از فیلم‌های قبلی او می‌توان به The Lego Batman Movie و The Tomorrow War اشاره کرد. این فیلم توسط رایان ریدلی (ریک و مورتی) نوشته شده است و داستان توسط رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک ساخته شده است.

بخوانید  سری جدید انیمیشن Black Panther معرفی شد

این بازیگر تایید کرده است که نیکلاس کیج در فیلم آینده، رنفیلد، نقش دراکولا را بازی می‌کند، اما شخصیت او زمان زیادی از نمایشگر ندارد. صحبت کنید برخورد دهندهکیج درباره این نقش و اینکه چرا فیلم، البته، بیشتر درباره شخصیت نیکلاس هولت، خدمتکار دراکولا، رنفیلد است، صحبت کرد.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه GameSpot را در مورد همه چیزهایی که در مورد Renfield می دانیم، در ماه آوریل بررسی کنید.

همچنین در این مصاحبه، کیج گفت که از این بازیگر فقید الهام گرفته است پرتره دراکولا اثر کریستوفر لی. “ما می خواستیم این بیشتر یک ادای احترام باشد، بیشتر به کریستوفر لی. من کریستوفر لی را به عنوان دراکولا ترجیح دادم و مدل موهای دهه شصتی او را دوست داشتم…”