نینتندو به دنبال جلوگیری از سوء استفاده و ذخیره سازی کنسول سوییچ 2 است

نینتندو معتقد است بهترین راه برای جلوگیری از احتکار کنسول جانشین نینتندو سوییچ، تولید کافی برای شروع است.

در جلسه پرسش و پاسخ سالانه سهامداران، از مدیران نینتندو پرسیده شد که با توجه به صحبت های سال گذشته مبنی بر جلوگیری از فروش مجدد کنسول بعدی، چه اقداماتی برای جلوگیری از فروش مجدد کنسول بعدی انجام داده اند. شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو در پاسخ گفت که برنامه اصلی این شرکت برای مبارزه با احتکار این است که اطمینان حاصل شود که گیمرها مجبور نیستند از طریق واسطه ها سر بزنند، زیرا آنها می توانند کنسول ها را مستقیماً از فروشگاه های خرده فروشی خریداری کنند.

Furukawa اظهار داشت که به عنوان اقدامی در برابر احتکار، این شرکت معتقد است که مهمترین گام تولید کنسول های کافی برای پاسخگویی به تقاضای مشتری است. علاوه بر این، او گفت که نینتندو بسته به شرایط هر منطقه اقدامات دیگری را در نظر می گیرد. رئیس نینتندو همچنین خاطرنشان کرد که کمبود تراشه های نیمه هادی که توانایی بسیاری از شرکت ها را برای تولید سخت افزار جدید در سال های اخیر تحت تأثیر قرار داده است، دیگر مشکلی ندارد.

وی توضیح داد: سال گذشته و سال قبل به دلیل کمبود قطعات نیمه هادی نتوانستیم کنسول نینتندو سوییچ را به اندازه کافی تولید کنیم، اما اکنون این مشکل حل شده است. در حال حاضر، ما باور نداریم که کمبود قطعات به طور قابل توجهی بر تولید مدل بعدی کنسول تأثیر بگذارد.

نینتندو مدتی پیش تایید کرد که کنسول بعدی خود را در سال مالی جاری معرفی خواهد کرد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که حداکثر تا پایان مارس 2025 شاهد رونمایی از سخت‌افزار باشیم.

بخوانید  رئیس سابق پلی استیشن با رقابت کنسولی مخالف است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر