نینتندو با نشت های داخلی دست و پنجه نرم می کند

به دنبال آخرین افشاگری، نینتندو می گوید از یوتیوب و افشای اطلاعات داخلی آگاه است و اقدامات مختلفی را علیه آن انجام می دهد.

در جریان جلسه سالانه سهامداران شرکت در روز پنجشنبه، از مدیران نینتندو در مورد افشای اطلاعات اخیر و اینکه چندین اطلاعات مهم در مورد برنامه‌های آینده این شرکت به بیرون درز کرده است، سؤال شد. به نظر می رسد این اکتشافات توسط یکی از کارمندان گوگل صورت گرفته باشد که به ویدئوهای نینتندو در حساب کاربری یوتیوب این شرکت دسترسی داشته است.

در پاسخ، مدیران گفتند که از گزارش‌های رسانه‌ها آگاه بودند و مدعی شدند که نینتندو با شرکت‌های شخص ثالث برای کشف نشت‌های امنیتی کار می‌کند. به گفته این شرکت، آنها اقدامات جدیدی را در سیستم های امنیتی خود اعمال کرده اند و همچنین در حال کار بر روی آموزش کارمندان در مورد امنیت فناوری اطلاعات هستند.

در هفته‌های اخیر، نشت‌های نینتندو به یک موضوع داغ تبدیل شده است. یک افشاگر معروف که اطلاعات خود را از یکی از کارمندان نینتندو در ژاپن دریافت کرده بود، پس از گزارشی مبنی بر افشای احتمالی گوگل، تمام حساب های شبکه های اجتماعی خود را بسته است.

Pyoro یک کاربر شناخته شده رسانه های اجتماعی بود و به طور منظم اطلاعیه های Nintendo Direct را قبل از انتشار رسمی فاش می کرد. برای جزئیات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Visions Of Mana Preview: Classic Feel And Vivid Visuals Underpin The Return Of The Action-RPG Series