نیم نگاه بسته الحاقی بازی Cuphead


در این قسمت از نیم‌نگاه سری زدیم به بسته‌الحاقی بازی کاپهد که به‌تازگی منتشر شده و سعی کردیم مکانیزم‌های جدید معرفی شده در این بسته‌الحاقی را در قالب تجربه دو‌نفره مرور کرده باشیم.

بازی کاپهد محصول استودیو MDHR، پس از عرضه به‌سال ۲۰۱۷، طرفداران بسیاری برای خود پیدا می‌کند. گیم‌پلی چالش‌برانگیز، طراحی بصری خلاقانه و انیمیشن‌هایی که با دست خلق شده بود، در کنار موسیقی جذاب و ارزش تکرار بالای بازی از مواردی است که کاپهد را به‌یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر تبدیل می‌کند. 

حالا و با گذشت چیزی حدود پنج سال از عرضه بازی اصلی، استودیو سازنده بسته‌الحاقی‌ِ جدیدی با نام The Delicious Last Course برای بازی خود عرضه کرده‌ است. این بسته‌الحاقی که در قالب «جزیره چهارم» به دنیای کاپهد اضافه می‌شود، باس‌های بیشتر و یک‌ شخصیت جدید به بازی اضافه کرده است. کاراکتر میس‌چلیس (Ms. Chalice)، با دو کاراکترِ بازیِ اصلی تفاوت‌هایی دارد و همین امر هم تنوعی در نحوه پشت‌سر گذاشتن مراحل بازی ایجاد می‌کند. قابلیت دبل‌جامپ، غلت‌زدن روی زمین که برای مدتی کوتاه کاراکتر را ضدضربه می‌کند و مکانیزم پری‌کردن متفاوت نسبت به‌‌کاراکترها قبلی، از جمله مواردی است که میس‌چلیس را به‌ شخصیتی منحصربه‌فرد در این بازی تبدیل می‌کند. علاوه‌بر این در این بسته‌الحاقی هم مانند بازی اصلی، با راز و رمزها و باس‌های مخفی روبه‌رو می‌شوید. هرچند متاسفانه خبری از مراحل محبوب ران‌اند‌گانِ (Run ‘n Gun) بازی اصلی در این بسته‌الحاقی نیست؛ البته که سازندگان نقشه‌های بهتری برای سرگرم‌کردن بازیکنان در سر داشته‌اند! این بسته‌الحاقی برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، اکس باکس وان و ویندوز عرضه شده است.

بخوانید  Call Of Duty: Warzone Teases Rebirth Island Map تاریخ بازگشت

در این نیم‌نگاه اما ابتدا سری به بازی اصلی زدیم و بعد از مرور خاطرات قدیم، سراغ تجربه بسته‌الحاقی بازی می‌رویم. 

تماشا در یوتیوب



منبع